Παραδομένοι στην τεχνολογία προσδοκούν να είναι στο μέλλον οι επισκέπτες των ξενοδοχείων.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της παγκόσμιας μάρκα ξενοδοχείων YOTEL, σχετικά με τα βασικά χαρακτηριστικά που προσδοκούν οι πελάτες στα ξενοδοχεία του μέλλοντος.

  • Τα επόμενα τριάντα χρόνια, η πλειοψηφία (88%) θα προτιμούσε την αναγνώριση προσώπου για πρόσβαση στο δωμάτιο, από τα παραδοσιακά κλειδιά.
  • Το 81% θα περίμενε την επαυξημένη πραγματικότητα(η άμεση ή έμμεση θέαση ενός πραγματικού περιβάλλοντος, σε πραγματικό χρόνο, μέσω συσκευών υπολογιστών), για να μιλήσουν πρόσωπο με πρόσωπο με φίλους και οικογένεια.

Εκτός από τα τεχνολογικά εργαλεία, έκπληξη σημείωσε ότι ιδιαίτερη ζήτηση είχαν τα βασικά στοιχεία των δωματίων.

  • Το 73% έδωσαν την υψηλότερη προτεραιότητα στο κρεβάτι.
  • Το 53% έδωσαν προτεραιότητα στο μπάνιο.

Η έρευνα έθεσε ως στόχο να προσδιορίσει τι περιμένουν οι Βρετανοί ταξιδιώτες από ένα δωμάτιο ξενοδοχείου το 2050, τι θα συμπεριλάμβαναν και τι θα άλλαζαν.
Σε συνεργασία με έναν σχεδιαστή ερμήνευσε τα ευρήματα και έφτιαξε μια εικόνα που δείχνει πως θα μοιάζει ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στο μέλλον.

Πως φαντάζονται τα ξενοδοχεία του μέλλοντος οι Βρετανοί ταξιδιώτες

  • Η βιωσιμότητα είναι προτεραιότητα για το 69% των Βρετανών ταξιδιωτών, οι οποίοι δεν θα ήθελαν τα δωμάτια του μέλλοντος να έχουν πλαστικά μιας χρήσης.
  • Το κρεβάτι θα μπορούσε ενδεχομένως να μαζεύεται προς το ταβάνι για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επίσης σύμφωνα με το 72% των ερωτηθέντων, θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη για να παρακολουθήσει την υγεία τους.
  • Το παράθυρο να διπλασιάζεται ως μια διαδραστική ψηφιακή οθόνη. Το 72% των ερωτηθέντων θα ήθελαν διαδραστικούς καθρέφτες, που θα τους επιτρέπουν να δοκιμάσουν διαφορετικά hairstyles, ρούχα μέσω εικονικής πραγματικότητας.