Σύνταξη: tourismtoday
Αισιόδοξο για τα ταξιδιωτικά του σχέδια τους επόμενους 12 μήνες εμφανίζεται το 73% των τουριστών από Ασία-Ειρηνικό (APAC), παρά τις οικονομικές αντιξοότητες.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη έκδοση του APAC Travel Confidence Index (TCI) 2023 της Booking.com, που διεξήχθη από το Milieu Insight.
Η μελέτη βασίστηκε σε δείγμα περισσοτέρων από 8.000 ταξιδιωτών από 11 χώρες σε APAC.
Παρά τις οικονομικές ανησυχίες οι ταξιδιώτες από το Χονγκ Κονγκ δεν θα αναβάλλουν τα ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες και ακολουθούν οι Ινδοί, οι τουρίστες από την Κίνα, την Σιγκαπούρη και την Ταϊβάν.
- Το 53% δεν έχει καμία πρόθεση να αναβάλει κανένα από τα ταξιδιωτικά του σχέδια, παρά τις σύνθετες και αλληλένδετες κρίσεις που πιέζουν την παγκόσμια οικονομία.
- Το 59% αυτών των ταξιδιωτών όχι μόνο παραμένει σταθερό στο αρχικό ταξιδιωτικό του σχέδιο, αλλά σκοπεύει επίσης να αυξήσει τόσο τον αριθμό των ταξιδιών που πραγματοποιεί όσο και τον ταξιδιωτικό προϋπολογισμό του για το έτος.
Τέσσερις φυλές ταξιδιωτών σε APAC
Επιπλέον, η έκθεση αποκαλύπτει για πρώτη φορά τέσσερις χαρακτηριστικές προσωπικότητες τουριστών της περιοχής Ασίας- Ειρηνικού.
Το προφίλ τους παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τα κύρια κίνητρα, τις προτεραιότητες και τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές.
- Ενσυνείδητοι εξερευνητές (Χόνγκ Κόνγκ, Ινδία, Ταιβάν), ασχολούνται με τον οικοτουρισμό, μένουν σε βιώσιμα καταλύματα και υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες να ευθυγραμμιστούν με τις αξίες τους.
- Λάτρεις των ανέσεων (Σιγκαπούρη, Αυστραλία), δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και την ευκολία. Αναζητούν απολαυστικές εμπειρίες και καταλύματα με μέγιστη χαλάρωση. Εκτιμούν τις εξατομικευμένες υπηρεσίες, τις ανέσεις υψηλής ποιότητας και δίνουν προτεραιότητα στην άνεση έναντι της βιωσιμότητας στις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις.
- Ενσυνείδητοι Ταξιδιώτες (Βιετνάμ), έχουν μια σκόπιμη και στοχαστική ταξιδιωτική προσέγγιση, καθοδηγούμενη από το αίσθημα ευθύνης τους για το περιβάλλον και την επιθυμία να βοηθήσουν τις τοπικές κοινωνίες.
- Πραγματιστές (Νέα Ζηλανδία, Κορέα, Ιαπωνία, Ταϊλάνδη), προτιμούν τα πρακτικά ταξίδια και την παραμονή κοντά στο σπίτι. Δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία, την αποτελεσματικότητα και τη βελτιστοποίηση του χρόνου και των πόρων.
Οι ταξιδιώτες από την Σιγκαπούρη
Στη ζωντανή πόλη-κράτος της Σιγκαπούρης, τα ταξίδια χρησιμεύουν ως η απαραίτητη απόδραση για το 60% των κατοίκων της, παρέχοντας μια ανάπαυλα από το άγχος της καθημερινής ζωής.
- Το 43% επιδιώκει να βυθιστεί στην τοπική κουλτούρα και στις αυθεντικές εμπειρίες που τους φέρνουν πιο κοντά στην καρδιά και την ψυχή ενός προορισμού.
- Όσον αφορά τις δαπάνες, το 32% προτιμά να διαθέσει τα χρήματα που κέρδισε με κόπο σε ταξιδιωτικές εμπειρίες παρά σε άλλες φευγαλέες απολαύσεις στη ζωή.
- Επιπλέον, το 27% επιδεικνύει ένα περιπετειώδες πνεύμα, που έλκεται προς λιγότερο γνωστούς και ασυνήθιστους προορισμούς.
Πέρα από την απόδραση και την πολιτιστική βύθιση, οι ταξιδιώτες της Σιγκαπούρης οδηγούνται από τα πάθη τους.
- Το 79% δίνει προτεραιότητα στις εμπειρίες φαγητού και φαγητού, απολαμβάνοντας τις γεύσεις διαφορετικών κουζινών σε όλο τον κόσμο.
- Εκτιμούν επίσης τα μαγευτικά τοπία, με το 70% να αναζητά τοπία που κόβουν την ανάσα που εμπνέουν δέος.
- Η εξερεύνηση διάσημων αξιοθέατων και ορόσημων βρίσκεται ψηλά στη λίστα επιθυμιών για ταξίδια, με το 64% να θέλει να αποκαλύψει τα εμβληματικά θαύματα του κόσμου.
- Το 60% απολαμβάνει να επιδίδεται σε ψώνια κατά τη διάρκεια των διακοπών.
Ωστόσο, η δέσμευσή τους για βιώσιμες ταξιδιωτικές αποφάσεις φαίνεται να είναι λιγότερο εμφανής.
- Παραδόξως, μόνο το 32% από αυτούς θεωρούν τη βιωσιμότητα ως σημαντική, αποκαλύπτοντας μειωμένη έμφαση στα περιβαλλοντικά ζητήματα.
- Σε έναν κόσμο όπου η οικολογική συνείδηση βρίσκεται σε άνοδο, οι ταξιδιώτες της Σιγκαπούρης ξεχωρίζουν ως οι λιγότερο πιθανό (18%) να επενδύσουν σε βιώσιμες επιλογές διαμονής, υποδηλώνοντας μια ισχυρή κλίση προς την προτεραιότητα της προσωπικής άνεσης και της απόλαυσης κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
Ωστόσο, δεν αγνοούν τη σημασία της αποτελεσματικής διαχείρισης των εξόδων ταξιδιού τους και επιδεικνύουν επινοητικότητα στον προγραμματισμό των ταξιδιών τους. Όσον αφορά τις στρατηγικές μείωσης του κόστους, το:
- 57% επιλέγει οικονομικά φιλικές επιλογές διαμονής.
- 52% σχεδιάζει τα ταξίδια του σε περιόδους εκτός αιχμής για να επωφεληθεί από χαμηλότερες τιμές.
- 48% επιλέγει λιγότερο ακριβά μέσα μεταφοράς.
«Παρά ορισμένους μακροοικονομικούς αντίθετους ανέμους, ένα πράγμα παραμένει σαφές για όλους τους ταξιδιώτες της APAC: το πνεύμα της περιπέτειας και η επιθυμία τους να δημιουργήσουν μόνιμες αναμνήσεις μέσω του ταξιδιού παραμένει σταθερό και ισχυρό, δήλωσε η Laura Houldsworth, Διευθύνουσα Σύμβουλος Ασίας-Ειρηνικού, στην Booking.com.
Παρά τον βαθύ αντίκτυπο της πανδημίας, οι πληροφορίες από τον φετινό Δείκτη Travel Confidence αποδεικνύουν καθησυχαστικά ότι η Ασία-Ειρηνικός βρίσκεται σε καλό δρόμο για να διεκδικήσει ξανά τη θέση της ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ταξιδιωτική περιοχή στον κόσμο».