
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Google έχει εγκαταλείψει τα σχέδια για την κατάργηση των cookies τρίτων, σηματοδοτώντας μια αλλαγή στην πολιτική απορρήτου της.
Ο γίγαντας αναζήτησης εργάζεται πάνω σε τρόπους βελτίωσης του απορρήτου στο διαδίκτυο στο πρόγραμμα περιήγησης του Chrome για πολλά χρόνια.
Το 2020 ανακοίνωσε ότι θα απαλλαγεί από cookies τρίτων, τα οποία παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών σε πολλούς ιστότοπους, ώστε οι διαφημιστές να μπορούν να στοχεύουν καταχωρήσεις σε αυτούς τους καταναλωτές. Αλλά από τότε έδινε παράταση στην αφαίρεση πολλές φορές.
Η Google δημιούργησε το Privacy Sandbox της πριν από σχεδόν πέντε χρόνια για να αναπτύξει νέες λύσεις για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο, αλλά σε μια ανάρτηση ιστολογίου χθες, ο Anthony Chavez, αντιπρόεδρος της είπε ενώ είχε σημειώσει πρόοδο, «αυτή η μετάβαση απαιτεί σημαντική δουλειά από πολλούς συμμετέχοντες και θα έχει αντίκτυπο στους εκδότες, τους διαφημιστές και όλους όσους εμπλέκονται στη διαδικτυακή διαφήμιση».
Έτσι, αντί να εξαλείψει τα cookies τρίτων, ο Anthony Chavez έγραψε ότι η εταιρεία προτείνει μια «ενημερωμένη προσέγγιση».
Αντί να καταργηθούν, θα εισαχθεί μια νέα εμπειρία στο Chrome που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν μια ενημερωμένη επιλογή που ισχύει για την περιήγηση τους στον ιστό και θα μπορούν να την προσαρμόσουν ανά πάσα στιγμή.
Τα τελευταία χρόνια οι ταξιδιωτικές εταιρείες προσπαθούν να μεταβούν σε δεδομένα πρώτου μέρους ή να βρουν άλλους τρόπους συλλογής δεδομένων στο πλαίσιο προετοιμασίας για την αφαίρεση των cookies τρίτων από τότε που η Google ανακοίνωσε για πρώτη φορά το σχέδιο στις αρχές του 2020.
Στη χθεσινή ανάρτησή του ο Anthony Chavez πρόσθεσε ότι η Google συζητά τώρα τη νέα προσέγγιση με ρυθμιστικές αρχές, συμπεριλαμβανομένης της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Είπε επίσης ότι καθώς αναπτύσσεται το σχέδιο, οι προγραμματιστές θα πρέπει να έχουν «εναλλακτικές λύσεις για τη διατήρηση του απορρήτου», προσθέτοντας ότι το Privacy Sandbox θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο και θα επενδύει στα API του.
Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι μετά τις αλλαγές στην πολιτική απορρήτου της Google
Με ή χωρίς την υποστήριξη της Google για cookies τρίτων, οι ξενοδοχοι και οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ενίσχυση των δεδομένων πρώτου μέρους. Αυτά, επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να δημιουργούν άμεσες σχέσεις με τους δυνητικούς, τους προηγούμενους, τους παρόντες και τους μελλοντικούς πελάτες τους.
Χωρίς αμφιβολία, το μάρκετινγκ δεδομένων πρώτου μέρους είναι η πιο οικονομική και αποτελεσματική μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ.
Δεδομένα πρώτου μέρους είναι τα δεδομένα πελατών (παλαιοί πελάτες και καλεσμένοι, χρήστες ιστοτόπων, συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμμετοχής, λίστες εταιρικών ταξιδιωτικών διαχειριστών, διοργανωτές συσκέψεων, διοργανωτές γάμων και εκδηλώσεων, αρχηγοί ομίλου SMERF με τους οποίους η ιδιοκτησία συνεργάζεται ή τουλάχιστον σε επικοινωνίες με κ.λπ.) που προέρχεται από το πρόγραμμα PMS, CRS, WBE, CRM, από τον ιστότοπο του ακινήτου, εγγραφές μέσω email, ακόμη και λίστες πελατών που βρίσκονται σε φορητούς υπολογιστές προσωπικού πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Πώς θα αυξήσουν τα ξενοδοχεία το μέγεθος των δεδομένων πρώτου μέρους
Η πλατφόρμα CRM του ξενοδοχείου είναι η καλύτερη τεχνολογία για τη συλλογή, τον καθαρισμό, την εξαπάτηση, την αύξηση και τον εμπλουτισμό των δεδομένων πρώτου μέρους του καταλύματος και τη μετατροπή του σε ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ και τη διασφάλιση βαθιάς αφοσίωσης με τους προηγούμενους, τους παρόντες και τους μελλοντικούς επισκέπτες σας.
Ο αυτοματισμός μάρκετινγκ CRM διατηρεί τη «συζήτηση» με τους επερχόμενους και τους προηγούμενους επισκέπτες σας, τους κρατά αφοσιωμένους και τους κατευθύνει προς τη σωστή κατεύθυνση.
Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα πρώτου μέρους και μηδενικού μέρους CRM σχετικά με τους καλύτερους καλεσμένους σας για να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ παρόμοιου κοινού στο Google, το Facebook, το Instagram κ.λπ. για να στοχεύσετε δυνητικούς πελάτες με παρόμοια χαρακτηριστικά με τους καλύτερους καλεσμένους σας.
Οι πρωτοβουλίες CRM σε συνδυασμό με την τεχνολογία ORM (Online Reputation Management) μπορούν να μετατρέψουν τους χαρούμενους καλεσμένους σας σε πρεσβευτές επωνυμίας και άπληστους παράγοντες επιρροής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρέχετε αξία για πληροφορίες πελατών
Στόχος αυτών των πρωτοβουλιών είναι να δελεάσουν δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες να παρέχουν τις πληροφορίες τους οικειοθελώς (opt-in) μέσω κινήτρων ή μελλοντικών κερδών, προνομίων και πλεονεκτημάτων, ώστε να μπορούν να διατεθούν απευθείας στην αγορά.
Κίνητρα όπως «Εγγραφείτε για να λαμβάνετε το εβδομαδιαίο ενημερωτικό μας δελτίο και λάβετε ένα κουπόνι με έκπτωση 10% από την επόμενη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας», είναι πολύ μακριά.
Κουπόνια για περιποιήσεις σπα, εκπτώσεις σε σουίτες, δωρεάν αναβαθμίσεις, κίνητρα για F&B, κουπόνια αποζημίωσης φυσικού αερίου, κ.λπ. είναι μόνο μερικές από αυτές τις συναλλαγές αξίας για πληροφορίες που διατίθενται στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ξενοδοχείων σε πολλά σημεία επαφής σε όλο το Ψηφιακό Ταξίδι Πελατών.
Ξεκινήστε το μάρκετινγκ περιεχομένου
Ελέγξτε και βελτιστοποιήστε τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ περιεχομένου της ιδιοκτησίας σας, ο ρόλος των οποίων έχει αυξηθεί πολύ από τις πρόσφατες κινήσεις προστασίας του απορρήτου. Αυτό είναι ένα εξίσου ισχυρό κανάλι για να αυξήσετε τα δεδομένα πρώτου μέρους σας.
Ο στόχος εδώ είναι να δημιουργηθεί μοναδικό και σχετικό περιεχόμενο που παρέχει πραγματική αξία στους ταξιδιωτικούς καταναλωτές και που μπορεί να «περιοριστεί», δηλαδή περιεχόμενο που είναι αρκετά δελεαστικό ώστε οι χρήστες να είναι πρόθυμοι να παρέχουν τις πληροφορίες τους για να έχουν πρόσβαση ή να εγγραφούν στη λήψη τους.