Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Boeing προβλέπει ζήτηση για περισσότερα από 41.000 νέα αεροπλάνα έως το 2041, υπογραμμίζοντας την ανθεκτικότητα της αεροπορικής βιομηχανίας δύο χρόνια μετά την έναρξη της πανδημίας, στις Προοπτικές Εμπορικής Αγοράς 2022 (CMO).

Η Boeing δημοσίευσε τις CMO 2022 -την ετήσια μακροπρόθεσμη πρόβλεψη της- πριν από τη Διεθνή Αεροπορική Έκθεση του Φάρνμπορο. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της:

  • Η αγοραία αξία για παραδόσεις νέων αεροπλάνων θα φτάσει τα 7,2 τρις δολάρια.
  • Ο παγκόσμιος στόλος θα αυξηθεί κατά 80% έως το 2041, σε σύγκριση με τα επίπεδα προ της πανδημίας του 2019.
  • Περίπου οι μισές παραδόσεις επιβατικών τζετ θα αντικαταστήσουν τα σημερινά μοντέλα, βελτιώνοντας την απόδοση καυσίμου και τη βιωσιμότητα του παγκόσμιου στόλου.

Επιπλέον, η Boeing Global Services προβλέπει ζήτηση 3,6 τρις δολαρίων στα τμήματα της αγοράς της κατά την ίδια χρονική περίοδο, συμπεριλαμβανομένης της ισχυρής ζήτησης για συντήρηση και τροποποιήσεις.

«Παρά την άνευ προηγουμένου αναταραχή τα τελευταία δύο χρόνια, η αεροπορική βιομηχανία έχει δείξει απίστευτη ανθεκτικότητα στην προσαρμογή στην πρόκληση, δήλωσε ο Ihssane Mounir, ανώτερος αντιπρόεδρος Εμπορικών Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Boeing.

Οι CMO του 2022 βασίζεται στην τεχνογνωσία μας για την πρόβλεψη των τάσεων της αγοράς για να καταδείξει την ισχυρή ζήτηση για νέα αεροπλάνα και συναφείς υπηρεσίες τις επόμενες δεκαετίες, παρέχοντας ένα σημείο αναφοράς καθώς η βιομηχανία συνεχίζει την ανάκαμψη της.»

Οι προβλέψεις CMO για τα επόμενα 20 χρόνια

  • Συνεχίζοντας την ισχυρή αναπτυξιακή τους ιστορία, οι ασιατικές αγορές αντιπροσωπεύουν περίπου το 40% της μακροπρόθεσμης παγκόσμιας ζήτησης για νέα αεροπλάνα.
  • Η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική αντιπροσωπεύουν το καθένα λίγο περισσότερο από το 20% της ζήτησης, με το 15% των παραδόσεων να πηγαίνουν σε άλλες περιοχές.
  • Ο στόλος της Νότιας Ασίας συνεχίζει να ηγείται της παγκόσμιας ανάπτυξης, με 6,2% ετησίως. Με επικεφαλής την Ινδία, ο στόλος της περιοχής θα τετραπλασιαστεί σχεδόν από 700 αεροπλάνα το 2019 σε περισσότερα από 2.600 αεροπλάνα έως το 2041.
    Η Νοτιοανατολική Ασία προβλέπεται να δει τη δεύτερη ταχύτερη ανάπτυξη με σχεδόν τριπλασιασμό του εμπορικού της στόλου στα 4.500 αεροπλάνα.

Οι φετινές εκτιμήσεις δεν περιλαμβάνουν πρόβλεψη για παραδόσεις αεροπλάνων στη Ρωσία λόγω κυρώσεων.
Αυτή η αλλαγή μειώνει την παγκόσμια ζήτηση για 20 χρόνια κατά περίπου 1.500 αεροπλάνα σε σύγκριση με τις περσινές προβλέψεις.

Μέχρι το 2041, τα νέα αεροπλάνα ευρείας ατράκτου θα αντιπροσωπεύουν περίπου το 18% των παραδόσεων με περισσότερα από 7.200 αεροσκάφη.
Αυτό θα επιστρέψει στις αεροπορικές εταιρείες να εξυπηρετούν νέες και υπάρχουσες αγορές, επιβατών και φορτίου, πιο αποτελεσματικά από ό,τι στο παρελθόν.