
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Singapore Airlines προβλέπει ότι η ζήτηση σε αεροπορικά ταξίδια θα παραμείνει υγιής το τρέχον τρίμηνο παρά το συνεχιζόμενο «ανταγωνιστικό τοπίο λειτουργίας».
Ο όμιλος παραμένει ευέλικτος, προσαρμόζοντας το δίκτυο και τη χωρητικότητα του καθώς καθώς στην κανονικοποίηση των αποδόσεων.
Ο ασιατικός αερομεταφορέας επεσήμανε ότι η αεροπορική βιομηχανία αντιμετωπίζει αντίθετους ανέμους, όπως ο πληθωρισμός κόστους, οι περιορισμοί στην αλυσίδα εφοδιασμού, οι γεωπολιτικές εντάσεις, η οικονομική αβεβαιότητα και ο αυξημένος ανταγωνισμός.
Ωστόσο, ανέφερε βελτιωμένα λειτουργικά κέρδη 450 εκατ. ευρώ το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου, παρά τη μείωση των αποδόσεων εν μέσω σκληρότερου ανταγωνισμού.
Ο αερομεταφορέας σημείωσε καθαρά κέρδη 1,56 δις ευρώ για την περίοδο, σε σύγκριση με 631 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα.
Παράλληλα, επωφελήθηκε από ένα εφάπαξ κέρδος 1,05 δις δολαρίων από τη συγχώνευση τον Νοέμβριο των ινδικών αερομεταφορέων Air India και Vistara -που είχε μερίδιο 49%- ενισχύοντας το τελικό αποτέλεσμα, όπως ανέφερε σε ανακοίνωση της.
Η Singapore Airlines και η διευρυμένη Air India πρόσθεσαν 51 νέους προορισμούς κοινής χρήσης κωδικών, προσφέροντας βελτιωμένες επιλογές ταξιδιού μεταξύ Σιγκαπούρης και Ινδίας, καθώς και πέραν αυτής.
Η Garuda Indonesia και η Singapore Airlines αύξησαν τις συχνότητες πτήσεων μεταξύ Τζακάρτα Ινδονησίας και Σιγκαπούρης για να βελτιώσουν τη συνδεσιμότητα μεταξύ των δύο κόμβων. Επέκτειναν επίσης μια συνεργασία κοινού κωδικού που θα καλύψει 390 εβδομαδιαίες πτήσεις.
Τον Νοέμβριο επιβεβαιώθηκε το πολυετές πρόγραμμα 1,1 δις δολαρίων για την εγκατάσταση νέων προϊόντων καμπίνας στον στόλο μεγάλων αποστάσεων και υπερμεγάλων αποστάσεων Airbus A350-900, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας καμπίνας πρώτης θέσης στα επτά υπερμεγέθη αεροσκάφη της.
Ο όμιλος υπογραμμίζει πως «θα συνεχίσει να επενδύει και να καινοτομεί στους τρεις πυλώνες της υπόσχεσης της επωνυμίας του, την αριστεία υπηρεσιών, τη συνδεσιμότητα δικτύου και την ηγεσία του προϊόντος.
Αυτό θα βελτιώσει την εμπειρία ταξιδιού από άκρο σε άκρο, θα βοηθήσει στη διατήρηση της αφοσίωσης των πελατών και θα ενισχύσει την ηγετική θέση του στον κλάδο».