Η Egencia το τμήμα επαγγελματικών ταξιδίων του Expedia Group, αποκαλύπτει τις τάσεις – ειδικά τις τεχνολογικές – που θα διαμορφώσουν αλλά και θα μεταμορφώσουν τα επιχειρηματικά ταξίδια από τώρα και τα επόμενα χρόνια. Ο πρόεδρος της Egencia ο Rob Greyber μας ξεναγεί στον κόσμο του μέλλοντος των εταιρικών ταξιδιών.
Τα επαγγελματικά ταξίδια μεγαλώνουν
Η μακροπρόθεσμη τάση για επαγγελματικά ταξίδια εξακολουθεί να είναι ανάπτυξη. Αλλά η ανάπτυξη δεν είναι εύκολη. Η ανάπτυξη των επιχειρήσεων μπορεί να σημαίνει ακόμα και προκλήσεις για τους διαχειριστές ταξιδιών. Όπως πως να στηρίξουν τις αναπτυσσόμενες ομάδες, πώς να προσαρμόσουν την πολιτική σε νέες τοποθεσίες και λειτουργίες και πώς να διατηρήσουν την πειθαρχία του κόστους.
Η οικοδόμηση μιας ισχυρής ταξιδιωτικής κουλτούρας, η οποία σκέφτεται τα ταξίδια ως μέρος του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης και όχι ως στοιχείο γραμμής προϋπολογισμού, μπορεί να βοηθήσει τους τουριστικούς οργανισμούς να κερδίσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Οι τουριστικοί οργανισμοί που το κάνουν θεωρούν τα εταιρικά ταξίδια ως μια στρατηγική επένδυση που προσφέρει συγκεκριμένη αξία.
Τεχνολογία λειτουργεί για σας, όχι εναντίον σας
Ο αντίκτυπος της τεχνολογίας θα αυξηθεί. Αλλά η τεχνολογία…εξαφανίζεται. Και μετακινείται περισσότερο στο παρασκήνιο. Οι επιλογές θα είναι εξατομικευμένες πριν τις δεις. Την τελευταία δεκαετία, οι κάμερες, οι αριθμομηχανές και τα ημερολόγια μας έχουν μεταφερθεί σε όλα τα smartphones και τα tablet μας. Η ενσωμάτωση των καθηκόντων σε μια συνέχεια της εμπειρίας δεν θα σταματήσει.
Με το Egencia Smart Mix με μια end-to-end πλατφόρμα που πάντα εξελίσσεται, μαθαίνουμε τι θέλουν οι πελάτες των ξενοδοχείων σε εξατομικευμένο επίπεδο. Και μπορούμε να προβλέψουμε 90% ότι θα βρουν αυτό που θέλουν χωρίς να μετακινηθούν σε άλλη σελίδα.
Με την τεχνητή νοημοσύνη και μηχανική μάθηση εξοικονομείτε χρόνο και χρήμα. Με τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, παρακολουθούμε συνεχώς τα αεροπορικά εισιτήρια και στη συνέχεια κάνουμε rebook σε χαμηλότερες τιμές, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εκατομμυρίων δολαρίων για τους πελάτες. Αυτές οι εξοικονομήσεις θα διπλασιαστούν το 2020.
Η δύναμη στους ανθρώπους
Τα επαγγελματικά ταξίδια αφορούν τους ανθρώπους. Είναι προσωπικά και ανεξάρτητα από το πόσο η τεχνολογία αλλάζει τον κόσμο μας.
Για τους ταξιδιώτες, αυτό θα σημαίνει περισσότερες ολοκληρωμένες εμπειρίες, καλύπτοντας ολόκληρο το ταξίδι. Το ταξίδι ως ταξίδι και όχι ως κράτηση.
Για παράδειγμα, πριν από χρόνια, η Egencia ενσωματώθηκε στην Uber, έτσι ώστε από την εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας Egencia να μπορείτε να πατήσετε ένα κουμπί και να καλέσετε για μια βόλτα ή να σας μεταφέρει στο ξενοδοχείο σας. Κι αυτό είναι μια ολοκληρωμένη, απρόσκοπτη εμπειρία.
Για τους διαχειριστές ταξιδιών, αυτό θα σημαίνει ένα ακόμα βήμα στη συναρπαστική εξέλιξη του ρόλου τους. Οι διαχειριστές ταξιδιών έχουν εξελιχθεί σε ελεγκτές δαπανών και τώρα αναδεικνύονται ως πρωταθλητές της εταιρικής κουλτούρας.
Αυτός ο πολιτιστικός αντίκτυπος των εταιρικών ταξιδιών είναι εδώ για να μείνει. Με τα σωστά εργαλεία και δεδομένα, οι διαχειριστές ταξιδιών μπορούν να βελτιώσουν τα προγράμματά τους και να αυξήσουν την επιρροή τους στην επιχείρηση.
Βιωσιμότητα στο δρόμο
Η γνώση είναι δύναμη όταν διακυβεύεται ο πλανήτης. Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και οι εταιρείες τους θέλουν να συνεργαστούν με επιχειρήσεις που έχουν επίγνωση της βιωσιμότητας.
Αναζητούν διαχειριστές ταξιδίων με αξιόπιστα κριτήρια αειφορίας. Οι διαχειριστές ταξιδιών πρέπει να δημιουργήσουν πολιτικές που ενσωματώνουν τις νέες βιώσιμες επιλογές στα ταξιδιωτικά τους προγράμματα.
Η αειφορία είναι ένα ξεκάθαρο σημείο εκκίνησης για την εξατομίκευση και των επαγγελματικών ταξιδιωτικών επιλογών.