Σύνταξη: tourismtoday.gr

H διεθνής εναέρια κυκλοφορία ενδέχεται να μην ανακάμψει μέχρι το 2025, υπογραμμίζει το Διεθνές Συμβούλιο Αεροδρομίων (ACI).

Όσον αφορά στην Ευρώπη οι προβλέψεις είναι δυσοίωνες. Το ACI προειδοποιεί ότι η Ευρώπη θα παραμείνει η περιοχή που πλήττεται περισσότερο από την ύφεση του Covid-19.

Το ACI προβλέπει ότι περίπου 5 δις λιγότεροι αεροπορικοί επιβάτες θα πετάξουν φέτος από ότι είχε προηγουμένως προβλεφθεί. Μείωση σχεδόν κατά το ήμισυ παγκοσμίως.

Πότε αναμένεται αύξηση στα αεροπορικά ταξίδια στην Ευρώπη

“Βλέπουμε θετικές ενδείξεις σε χώρες με υψηλά ποσοστά εμβολιασμού, λέει ο Λούις Φελίπε ντε Ολιβέιρα γενικός διευθυντής του ACI.

Και αναμένεται αύξηση του ταξιδιού το δεύτερο μισό του 2021”.

Οι απώλειες στην Ευρώπη

Ο ACI προβλέπει ότι η Ευρώπη θα παραμείνει η πιο πληγείσα περιοχή από απώλεια εσόδων από επιβάτες. Με λιγότερα από 37,5 δις δολάρια το 2021 σε σύγκριση με το 2019. Ωστόσο, η Μέση Ανατολή είναι πιθανό να δει τη μεγαλύτερη απώλεια κίνησης.

Οι αγορές προβλέψεων του ACI με σημαντική εγχώρια κίνηση θα ανακάμψουν στα επίπεδα πριν από το Covid-19 το 2023.
Αλλά εκείνες με σημαντική διεθνή κίνηση “είναι απίθανο να επιστρέψουν στα επίπεδα του 2019 έως το 2024 ή ακόμα και το 2025”.

Λιγότεροι 4,7 δις επιβάτες στα αεροδρόμια, παγκοσμίως

Το Συμβούλιο εκτιμά ότι τα αεροδρόμια παγκοσμίως θα χειριστούν 4,7 δις λιγότερους επιβάτες από ότι είχε προβλεφθεί προηγουμένως για το 2021. Αντιπροσωπεύοντας απώλεια εσόδων άνω των 94 δις δολαρίων.

“Ελπίζουμε ότι ο αριθμός των ατόμων που ταξιδεύουν εκτός των χωρών τους θα ξεκινήσει αυτή την άνοιξη και να αυξηθεί σημαντικά έως τα μέσα του έτους, δήλωσε ο ο Λούις Φελίπε ντε Ολιβέιρα.

Ωστόσο, η ανάκαμψη των αερομεταφορών δεν θα απογειωθεί χωρίς μια συντονισμένη και παγκόσμια συνεπή προσέγγιση στον εμβολιασμό και τις δοκιμές.

Και όλα αυτά σε συνδυασμό με ασφαλείς και διαλειτουργικές μεθόδους ανταλλαγής πληροφοριών, σχετικά με τις δοκιμές και τον εμβολιασμό”.