
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι αποδράσεις με επίγνωση -μειώνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, τις κοινωνίες και τις οικονομίες- είναι σημαντικές για τους ταξιδιώτες, ειδικά για τη Gen Z, οπως αποκαλύπτει η Skyscanner.
- Το 26% ηλικίας 18-24 ετών είναι πρόθυμο να μειώσει τον αντίκτυπο του στον overtourism επιλέγοντας πιο ήσυχους προορισμούς.
- Αυτό αυξάνεται στο 29% των τουριστών της Gen Z σε σύγκριση με το 22% των Baby Boomers.
Ωστόσο, οι ταξιδιώτες που επισκέπτονται λιγότερο τουριστικά μέρη εξακολουθούν να χρειάζονται πληροφορίες για να αποφασίσουν και να αξιοποιήσουν καλύτερα τις αποδράσεις τους.
Ποιες είναι οι τρεις κορυφαίες ανησυχίες για τους ταξιδιώτες
- Ασφάλεια (50%).
- Να μάθουν πληροφορίες για τον προορισμό (32%).
- Σιγουριά ότι υπάρχουν αρκετά για να κάνουν (30%).
Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι ταξιδιώτες σε λιγότερο τουριστικά μέρη
- Το 40% ηλικίας 18-24 ετών δυσκολεύεται στο να μάθει πληροφορίες για τον προορισμό, σε σύγκριση με μόλις το 28% της Gen X.
- Το 38% της Gen Z δεν πιστεύει ότι θα υπάρχουν αρκετά πράγματα για να κάνει στον προορισμό. Σε ποσοστό 25%, αυτό είναι λιγότερο ανησυχητικό για τους Millennials.
- Πάνω από το ένα τέταρτο (26%) θα εξέταζαν προορισμούς με θετικό αντίκτυπο. Αυτό αυξάνεται στο 34% για τους νεότερους ταξιδιώτες ηλικίας 18-24 ετών, αλλά μειώνεται στο 13% σε τουρίστες ηλικίας 65+.