Μέχρι πρόσφατα, τα σόλο ταξίδια θα αποτελούσαν μια τρομακτική ιδέα για πολλούς ανθρώπους.

Αυτό συνέβαινε καθώς ως άνθρωποι, έχουμε μια έμφυτη επιθυμία να συνδεθούμε με τους άλλους και να είμαστε μέρος μιας κοινότητας.

Πρόσφατα η εταιρεία Klook ανέθεσε μια παγκόσμια έρευνα για τα solo ταξίδια  με ιδιαίτερα συναρπαστικά αποτελέσματα. Από τα περίπου 21.000 άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα σε ολόκληρο τον κόσμο, το 76% δήλωσε ότι έχουν ταξιδέψει μόνα τους ήδη ή σκέφτονται – ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και εθνικότητας.

Με αυτή την εξελισσόμενη τάση έρχονται πολλά υποσχόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Πως συμπεριφέρονται όμως οι σύγχρονοι σόλο ταξιδιώτες.

Τα κίνητρα για τα μοναδικά ταξίδια ποικίλλουν σημαντικά ανά ηλικιακή ομάδα:

-Περισσότεροι από τους μισούς (53%) των ερωτηθέντων της Generation Z γενιάς δήλωσαν ότι ο σημαντικότερος λόγος ήταν να έχουν περισσότερο χρόνο για τον εαυτό τους.

-Το 40% των Generation Z και Millennials ταξιδιωτών δήλωσαν ότι επιθυμούν να «συναντήσουν νέους ανθρώπους».

-Το 41% των Generation X και το 37% των Baby Boomers ανέφεραν ότι έλκονται από την ιδέα να είναι μόνοι.

Γεωγραφικά στοιχεία

Γεωγραφικά, τα δεδομένα της Κlook αποκάλυψαν ότι οι ταξιδιώτες στην Ασία οδηγούν με μεγάλη διαφορά την τάση των ατομικών ταξιδιών: Μεταξύ 69% και 93% των ταξιδιωτών στην Ασία είτε ταξιδεύουν μόνοι τους στο παρελθόν είτε δηλώνουν ότι είναι ανοικτοί στην ιδέα.

To αντίστοιχο ποσοστό για τις δυτικές χώρες είναι 69%.

Οι σημαντικότερες αγορές είναι η Κορέα (93%), το Βιετνάμ (84%), η ηπειρωτική Κίνα (84%) και η Ταϊβάν (84%).

Όλα τα στοιχεία συγκλίνουν στο εξής. Είτε οι ταξιδιώτες επιδιώκουν την ελευθερία ή την ευελιξία, τους νέους φίλους ή περισσότερο χρόνο με τον εαυτό τους, η ατομική ταξιδιωτική αγορά θα επεκταθεί μόνο καθώς περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να αισθάνονται άνετα με την ιδέα της ατομική εξερεύνησης.