Ένα από τα πράγματα που προέκυψαν από την πανδημία και το κλείσιμο των προορισμών ήταν οι εικονικές περιηγήσεις.
Από πόλεις, εθνικά πάρκα έως μουσεία, αυτού του είδους η περιήγηση βοήθησε τους ταξιδιώτες.

Τώρα που ο κόσμος ανοίγει αργά η GlobalData αποκαλύπτει πως η εικονική πραγματικότητα (VR) μπορεί να εξακολουθήσει να παίζει ρόλο στη διαδικασία ταξιδιού.

Το 45% των παγκόσμιων ταξιδιωτών που συνεχίζουν να ανησυχούν για το ξέσπασμα του COVID-19, έχουν καταστήσει την εικονική πραγματικότητα βασικό στοιχείο στη διαδικασία κράτησης.

“Δοκιμάστε πριν αγοράσετε”

Η VR, σύμφωνα με την GlobalData μπορεί να λειτουργήσει ως ένα επιπλέον εργαλείο για τη μείωση της αβεβαιότητας των καταναλωτών. Δημιουργώντας ένα πλεονέκτημα για ταξιδιωτικές εταιρείες που το ενσωματώνουν.
Η ιδέα “δοκιμάστε πριν αγοράσετε” παραμείνει σημαντικό μέρος της διαδικασίας κράτησης.

“Μια εικονική εμπειρία αυξάνει την ελκυστικότητα των διεθνών ταξιδιών, επισημαίνει η αναλύτρια της GlobalData Γιοχάνα Μπόχλιν-Σμιθ.

Οι συναρπαστικές, αξέχαστες και δελεαστικές εμπειρίες που μπορεί να προσφέρει η VR θα βοηθήσουν στη μείωση αμφιβολιών των καταναλωτών. Θα ενεργήσουν ως ένας άλλος παράγοντας που θα αυξήσει τη μελλοντική ταξιδιωτική ζήτηση”.

Όπως επισημαίνει η GlobalData η ενσωμάτωση του VR στη διαδικασία κράτησης μπορεί να λειτουργήσει ως μια άλλη πρωτοβουλία που θα φέρει τους προμηθευτές τουρισμού πιο κοντά σε έναν προορισμό. Με αποτέλεσμα μεγαλύτερη συνεργασία και ισχυρότερη ανάκαμψη

Η αλληλεπίδραση με διαδικτυακές πλατφόρμες έχει επίσης αυξηθεί ραγδαία τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις εταιρείες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Κάτι που υποδηλώνει ότι υπάρχει μια αυξανόμενη ευκαιρία για περισσότερη ψηφιακή αλληλεπίδραση μεταξύ των δύο μερών.