Την πιο hot τάση στον κλάδο του τουρισμού αποτελούν τα βιώσιμα ταξίδια. Η προσφορά βιώσιμων ταξιδιωτικών επιλογών είναι πλέον απαραίτητη για να διασφαλιστεί ότι οι προορισμοί προστατεύονται και συνεχίζουν να παράγουν εισόδημα.

Στην Ινδία, οι ταξιδιωτικές εταιρείες όπως η SOTC και η Thomas Cook πρόσθεσαν βιώσιμες ταξιδιωτικές προσφορές στα προγράμματά τους.

Παρόλα αυτά, το βιώσιμο ταξίδι φαίνεται να έχει ένα πρόβλημα εικόνας. Οι ταξιδιώτες συχνά δεν γνωρίζουν πώς ορίζονται τα βιώσιμα ταξίδια ή τι μπορεί να περιλαμβάνουν.

Σύμφωνα με έρευνα της Booking.com το 2019 :

-το 79% των Ινδών ταξιδιωτών θέλουν να κάνουν βιώσιμες επιλογές όταν ταξιδεύουν.

– το 46% δεν θέλει να σκέφτεται τις βιώσιμες πρακτικές κατά τη διάρκεια των διακοπών του.

– το 52% βρίσκει άλλες επιλογές ταξιδιού πιο ελκυστικές.

Παράλληλα, το 42% των ταξιδιωτών δεν ξέρουν πώς να κάνουν το ταξίδι τους πιο βιώσιμο. Το 60% λέει ότι είναι πιο δύσκολο να κάνουν βιώσιμες επιλογές στις διακοπές από ό, τι στην καθημερινή ζωή.

Η έρευνα εντοπίζει επίσης ένα δεύτερο πρόβλημα. Παρά την ένδειξη της προθυμίας τους να ταξιδεύουν προσεκτικά, 42% ταξιδιώτες ομολογούν ότι δεν ξέρουν τι σημαίνει αυτό.

Οι περισσότεροι θεωρούν ότι οι βιώσιμε πρακτικές περιορίζονται στην αποφυγή χρήση των πλαστικών μπουκαλιών ή στη σωστή κατανάλωση νερού.