Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι ξενοδόχοι αναζητούν τρόπους να διαφοροποιηθούν στο ολοένα και πιο ανταγωνιστικό τοπίο. Τρόπους που θα ικανοποιήσουν τους επισκέπτες αλλά και θα τους κάνουν να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο.
Τι είναι αυτό που οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν περισσότερο στην διαμονή και τους κάνει να επιστρέφουν;
Την απάντηση δίνει η έρευνα “Τουρισμού και φιλοξενίας” του πανεπιστημίου Χάρβαρντ.
Παρόλο που τα ξενοδοχεία στο πιο βασικό τους επίπεδο παρέχουν χώρο για ύπνο, πολλοί επισκέπτες υποφέρουν από αϋπνία ή διαταραγμένο ύπνο, λόγω του ταξιδιού.
Κάτι που μπορεί να τους επηρεάσει. Και να μην απολαύσουν τη συνολική διαμονή και το ταξίδι τους.
Ο ύπνος σημαντικό κίνητρο κράτησης
Η έρευνα του Χάρβαρντ αποκαλύπτει πως η ικανοποίηση του ύπνου των επισκεπτών αποτελεί σημαντικό κίνητρο κράτησης. Και είναι μια ευκαιρία για τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν και να διατηρήσουν πιστούς πελάτες.
Ερευνητές από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, το Νοσοκομείο Brigham & Women’s, το Πανεπιστήμιο της Αλαμπάμα στο Μπέρμιγχαμ και το Πανεπιστήμιο της Αριζόνα εξέτασαν δεδομένα από 600 ταξιδιώτες που ανέφεραν ότι διαμένουν τακτικά σε ξενοδοχεία είτε για εργασία είτε για αναψυχή.
Οι ερευνητές εξέτασαν τις αξιολογήσεις των ταξιδιωτών για διάφορα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου που σχετίζονται με τον ύπνο.
Όπως η ποιότητα του στρώματος και των μαξιλαριών ή των αποχρώσεων στα δωμάτια.
Και ταξινόμησαν τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου με τον ύπνο. Για να προσδιορίσουν ποια χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου έχουν μεγαλύτερη σημασία στην εμπειρία ύπνου των επισκεπτών.
Ο ύπνος…απογειώνει την ικανοποίηση των επισκεπτών
Τα ποιοτικά κλινοσκεπάσματα και μαξιλάρια και η μείωση του θορύβου στο περιβάλλον των δωματίων είναι οι παράγοντες για ενίσχυση της εμπειρίας ύπνου. Αλλά και αύξησης της συνολικής ικανοποίησης των επισκεπτών.
Η επένδυση στον ύπνο των επισκεπτών μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντική για ξενοδοχεία με μεγάλο ποσοστό διεθνών ταξιδιωτών, που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν δυσκολίες ύπνου και jet lag.
Τι ενοχλεί στον ύπνο στο ξενοδοχείο
Σύμφωνα με την έρευνα, ένα θορυβώδες κλιματιστικό, άβολα κλινοσκεπάσματα και μαξιλάρια και ο θόρυβος έξω από το δωμάτιο του ξενοδοχείου ήταν οι ισχυρότεροι παράγοντες για την κακή ικανοποίηση του ύπνου των επισκεπτών.
Ευτυχώς για τα ξενοδοχεία, αυτά τα χαρακτηριστικά είναι σε μεγάλο βαθμό τροποποιήσιμα. Αλλάζοντας τα οι ξενοδόχοι μπορεί να αποκομίσουν οφέλη όσον αφορά στην ικανοποίηση των επισκεπτών, έναν επιθυμητό στόχο και για πιστούς πελάτες.