Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες πιστεύουν ότι και οι τουριστικές εταιρείες πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για τη βιωσιμότητα.
Στα ταξίδια και ιδιαίτερα στην κράτηση για ξενοδοχείο η βιωσιμότητα (ESG) είναι σημαντική για την πλειονότητα, όπως αποκαλύπτει μελέτη από την Pace Dimensions και την BVA BDRC.
Σύμφωνα με τη μελέτη Global Sustainable Hospitality Trends 2023, αυτό είναι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα ξενοδοχεία.

 

Οι κορυφαίες περιβαλλοντικές ανησυχίες

Η ενέργεια, το νερό, τα απόβλητα και το πλαστικό ήταν οι κορυφαίες περιβαλλοντικές ανησυχίες.

  • Το 59% συμφώνησε ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να κάνουν περισσότερα.
  • Το 58% συμφώνησε ότι οι μεγάλες εταιρείες θα πρέπει να κάνουν πολύ περισσότερα για να βοηθήσουν το περιβάλλον και να στηρίξουν τις κοινότητες.

Οι γενιές ήταν χωρισμένες, με τη Gen Y να είναι η πιο θορυβώδης στην έκφραση βιώσιμων στάσεων τόσο γενικά όσο και όταν εξετάζουμε τον τομέα της φιλοξενίας.

  • Το 31% ταξίδευε και οδηγούσε λιγότερο.
  • Το 25% απέφευγε να αγοράσει από εταιρείες με κακή περιβαλλοντική φήμη.
  • Το 22% απέφευγε να αγοράσει από εταιρείες με κακή φήμη ευημερίας του προσωπικού.

Ποικιλία στα τμήματα της ξενοδοχειακής αγοράς

Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά την ξενοδοχειακή αγορά, υπήρχε ποικιλία σε όλα τα τμήματα της αγοράς.

Όσον αφορά στη γερμανική αγορά, η τιμή ήταν πολύ λιγότερο σημαντική. Τα θέματα ESG είχαν μεγαλύτερη επιρροή στην κράτηση σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων από ό,τι στις αποφάσεις κρατήσεων τριών αστέρων.

Μεταξύ των ταξιδιωτών πέντε αστέρων στη Γερμανία, μια βιώσιμη επιλογή ξενοδοχείου θα μπορούσε να χρεώσει περισσότερο από 25% premium και να λάβει δίκαιο μερίδιο αγοράς.

Η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις διαπιστεύσεις βιωσιμότητας ήταν μια μεγάλη πρόκληση.
Σχεδόν οι μισοί δεν γνώριζαν καθόλου πιστοποιήσεις όταν τους ζητήθηκε.
Η Gen Y γνώριζε πολύ περισσότερο τις πιστοποιήσεις από τους Baby Boomers.

Στην αγορά MICE, οι επιχειρήσεις ένιωθαν την πίεση να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις ESG, όχι μόνο από κυβερνητικούς φορείς, αλλά από τους πελάτες, τις ομάδες τους και τον ευρύτερο κλάδο. Αυτό ίσχυε ιδιαίτερα όταν φιλοξενούσαν μεγάλες εξωτερικές εκδηλώσεις.

Μετά από έντονη εστίαση στις προφυλάξεις για τον Covid, τα ξενοδοχεία θεωρήθηκε ότι μόλις άρχισαν να ενσωματώνουν παράγοντες ESG. Ήταν δύσκολο για τις επιχειρήσεις να τα αξιολογήσουν σε διαφορετικά ξενοδοχεία, αλλά οι επιχειρήσεις ήταν πρόθυμες να πληρώσουν μια λογική αύξηση στις τιμές για ένα ξενοδοχείο με ισχυρή απόδοση ESG.