H γενιά που δε φοβάται να έρθει αντιμέτωπη με τις τεχνολογικές αλλαγές και εξελίξεις, με τις συνεχόμενες κοινωνικές αλλαγές είναι η γενιά των Millennials.

Πρόκειται για μια γενιά που δε φοβάται να ρισκάρει, αρκετά φιλόδοξη που θέτουν ως προτεραιότητα την κοινωνική ανάδειξη και τον πλούτο.

Η δημιουργία οικογένειας δε βρίσκεται ψηλά στη λίστα των millennials , καθώς προτιμούν να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και να βιώνουν νέες εμπειρίες, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.

Η επιθυμία τους να «κάνουν τη διαφορά» είναι εμφανής, τόσο από τις προσωπικές τους ανησυχίες – η κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον είναι δύο από τα σημαντικότερα ζητήματα που ανέδειξαν – όσο και από τους παράγοντες που εξετάζουν κατά την επιλογή καταναλωτικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εργοδοτών.

«Τόσο εμείς, όσο και οι υπόλοιπες εταιρείες θα πρέπει να λειτουργήσουμε προληπτικά και να προσαρμοστούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της κοινωνίας και του περιβάλλοντός μας. Αυτό περιλαμβάνει την αντίληψη των αναγκών των σημερινών και των μελλοντικών επαγγελματιών, καθώς και την προσαρμογή ή την ενσωμάτωση αυτών των αναγκών στη στρατηγική και το επιχειρησιακό μοντέλο.

Οι Millennials γνωρίζουν τι θέλουν και αναζητούν εταιρείες με τις οποίες μοιράζονται τις ίδιες πεποιθήσεις και βασικές αξίες προκειμένου να εργαστούν για αυτές.

Για παράδειγμα αναζητούν εταιρείες που ανταποδίδουν αξία στην κοινωνία, που προσφέρουν στους επαγγελματίες σύγχρονη εκμάθηση, διαφανή επαγγελματική πορεία, ανταγωνιστικούς μισθούς, καλές συνθήκες εργασίας και το πιο σημαντικό, ενδιαφέρουσα εργασία γεμάτη προκλήσεις, ανέφερε η Ανάλια Κόκκορη, Partner & Talent Leader της Deloitte Ελλάδος.