Contiki

Ταξιδιωτικά προϊόντα, υπηρεσίες ή εμπειρίες. Oλα τα αγοράζουν οι Αμερικανοί αρκεί να έχουν την σφραγίδα της καινοτομίας.

Το 73% των Αμερικανών ταξιδιωτών αναψυχής θέλει καινοτομία στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα του τμήματος ταξιδιωτικής ασφάλισης της AIG.

Η καινοτομία αποτελεί βασική πτυχή της διαδικασίας αγορών ταξιδιών. Αλλά ο ορισμός του τι θεωρείται καινοτομία είναι πολύ υποκειμενικός. Και διαφέρει αισθητά μεταξύ των διαφόρων ηλικιακών ομάδων.

  • Οι millenials “περιμένουν με ανυπομονησία” μια καινοτομία σε μια υπηρεσία που σχετίζεται με ταξίδια σε ποσοστό 15%.
  • Αντίθετα η καινοτομία στο ταξίδι είναι αδιάφορη για τους baby boomers και αφορά μόνο ένα 5%.
  • Οι baby boomers, φαίνεται να ενοχλούνται από τις καινοτομίες στο ταξίδι (17%) έναντι 6% των millenials.

Η κορυφαία ταξιδιωτική καινοτομία τον περασμένο αιώνα

  • Tο 79% ανέφερε την πρώτη πτήση των αδελφών Wright.
  • Το 56% το σύστημα πλοήγησης αυτοκινήτων GPS.
  • Το 50% πρώτη διατλαντική πτήση.
  • Το 43% την εμφάνιση online ταξιδιωτικών κρατήσεων.