Μεθόδους για την προσέλκυση περισσότερων τουριστών στα ξενοδοχεία της Μεγάλης Βρετανίας ακόμα και μετά το γεγονός της χρονιάς, του γάμου του πρίγκιπα Χάρη και της Μέγκαν, προσφέρει μέσω του στελέχους της Irene Roberts, η Expedia.

Πρωτοφανής ενθουσιασμός
Tα ξενοδοχεία της Μεγάλης Βρετανίας αναμένουν μεγαλύτερη αύξηση των επισκεπτών τους τις εβδομάδες ακόμα και μετά τον πριγκιπικό γάμο. Το εν λόγω event και η επακόλουθη παγκόσμια κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης δημιούργησε άνευ προηγουμένου ενθουσιασμό και ενδιαφέρον για το Ηνωμένο Βασίλειο σε όλο τον κόσμο.

Οι ξενοδόχοι σε ολόκληρη τη χώρα θα πρέπει να προετοιμαστούν για μια άνοδο στον τουρισμό μετά το γάμο και να εξασφαλίσουν προωθούν με τον καλύτερο τρόπο το κατάλυμά τους στους πιθανούς επισκέπτες, καθώς το ενδιαφέρον για το «Destination UK» αναμένεται να ανέβει.

Πιο αναλυτικά οι συμβουλές της Expedia περιλαμβάνουν:

Οι φωτογραφίες κάνουν τη διαφορά

Οι πρώτες εντυπώσεις μετράνε. Είναι ζωτικής σημασίας για το ξενοδοχείο να γίνεται από την πρώτη στιγμή εμφανές στον τουρίστα που το επισκέπτεται διαδικτυακά, τι ακριβώς του προσφέρει. Μέσω του Expedia Group Partner Central, ενός διαδραστικού εργαλείου, ο ξενοδόχος μπορεί άμεσα να δει αν απαιτούνται πρόσθετες φωτογραφίες προκειμένου να βελτιωθεί η εικόνα του ξενοδοχείου του.

Σημεία ενδιαφέροντος

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει πιο ελκυστικό το ξενοδοχείο είναι η προβολή των πλεονεκτημάτων της μοναδικής του θέσης. Η δημιουργία μιας custom λίστας σημείων ενδιαφέροντος είναι εξαιρετικά ισχυρό ατού για τους ξένους ταξιδιώτες. Το μοναδικό εργαλείο Points of Interest (POI) της Expedia δίνει στα ξενοδοχεία τη δυνατότητα να διαμορφώσουν μια λίστα με σημεία τοπικού ενδιαφέροντος βάσει της ακριβής θέση του καταλύματος. Στη συνέχεια, επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να επιμεληθεί περαιτέρω τα επιλεγμένα αξιοθέατα με μοναδικές φωτογραφίες και συμβουλές για κάθε προτεινόμενο χώρο, συμπληρώνοντας ένα χάρτη που «καρφιτσώνει» κάθε τοποθεσία σε σχέση με την τοποθεσία του ξενοδοχείου.

Πακέτα κρατήσεων
Τα δεδομένα της Expedia δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες που κάνουν κράτηση πακέτων διακοπών τείνουν να παραμείνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στον προορισμό επιλογής τους και να ακυρώνουν λιγότερο συχνά την κράτησή τους.