της Εύας Οικονομάκη

Τον Μάρτιο αναμένεται να εκκινήσει η νέα τουριστική σεζόν, με τις αεροπορικές εταιρείες και τους tour operators να ποντάρουν στις περαιτέρω δυνατότητες ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού, ο οποίος εκτιμάται ότι ως προς τα έσοδα θα κινηθεί στα επίπεδα των 18 δισ. ευρώ.

Σε αυτή την κατεύθυνση, ήδη από τις αρχές Μαρτίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες απευθείας πτήσεις από και προς την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που συνδέουν τη χώρα μας με την άλλη άκρη του Ατλαντικού. Αυτές τις ημέρες ολοκληρώνονται τα δρομολόγια της Delta Airlines που συνέδεαν την Αθήνα με τη Νέα Υόρκη, για να επανεκκινήσουν μέσα στον Μάρτιο, όταν και θα ξεκινήσουν εκ νέου οι πτήσεις των American Airlines και United, με την Emirates να συνδέει σταθερά την Ελλάδα με την άλλη άκρη του Ατλαντικού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στην ίδια λογική, αναμένεται να επανεκκινήσουν οι πτήσεις της Air Transat, η οποία θα συνδέει την Ελλάδα με τον Καναδά, αρχής γενομένης από την προσεχή άνοιξη.

Η νέα καμπάνια

Την ίδια στιγμή, μέσα στην άνοιξη αναμένεται να ξεκινήσει και η καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προβολή του «ελληνικού καλοκαιριού». Αυτή την περίοδο, στον «αέρα» εξακολουθούν να βρίσκονται οι καμπάνιες που έχει αναπτύξει ο ΕΟΤ για την προώθηση της Ελλάδας ως προορισμού city break και ως προορισμού χειμερινού τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, διαπιστώνεται μετατόπιση του ενδιαφέροντος των ξένων τουριστών από τη δυτική Ευρώπη, με την Ελλάδα να τίθεται στο επίκεντρο της ζήτησης. Στόχος, άλλωστε, του κυβερνητικού επιτελείου είναι η προσέλκυση ταξιδιωτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου και η ανάδειξη εναλλακτικών προορισμών της χώρας τόσο για τους ξένους όσο και για τους Ελληνες ταξιδιώτες.