Το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος της Κίνας που κατασκευάστηκε στο κινεζικό έδαφος θα πραγματοποιήσει την παρθενική του πτήση αυτό τον μήνα, όπως ανακοινώθηκε.

Σε μια προσπάθεια να αμφισβητήσει τους κολοσσούς της αεροναυπηγικής Airbus και Boeing, η Κίνα αναμένεται τελικά να πραγματοποιήσει το όνειρό της με το ντεμπούτο του C919.

Η εφημερίδα People’s Daily αποκάλυψε ότι το αεροσκάφος 168 θέσεων μεταφέρθηκε σε ένα κέντρο δοκιμαστικών πτήσεων στις 25 Δεκεμβρίου 2016, με την εγκατάσταση των συστημάτων πτήσης να έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί.

Υπήρξαν αναφορές για 570 παραγγελίες για το αεροσκάφος με την China Eastern Airlines να είναι ένας από τους πρώτους αερομεταφορείς που θα λάβουν το νέο μοντέλο.

Η COMAC δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποιο θα είναι το τίμημα του τζετ, αλλά μια προηγούμενη έκθεση από την Εθνική Ραδιοφωνία της Κίνας τον Ιούνιο προέβλεψε ότι το C919 είναι πιθανό να κοστολογηθεί στην τιμή των 50 εκατ. δολαρίων, που είναι 30% φθηνότερα από ό, τι ένα Boeing 737 ή ένα Airbus 320.

Μια πηγή που επικαλείται η Daily Mail ανέφερε πως η παρθενική πτήση του αεροσκάφους έχει προγραμματιστεί για τον Φεβρουάριο, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί η ακριβής ημερομηνία. Μετά την αρχική πτήση του, οι δοκιμαστικές πτήσεις θα διεξάγονται για περίπου τρία χρόνια πριν να τεθεί το αεροσκάφος σε εμπορική χρήση.

Το C919 έχει ένα τυπικό εύρος πτήσης 2.532 μίλια (4.075 χιλιόμετρα), το οποίο σημαίνει ότι το αεροσκάφος μπορεί να πετάξει χωρίς στάση από Σανγκάη προς Κουάλα Λουμπούρ ή από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες.

Το αεροπλάνο, που παράγεται από την κρατική Εμπορική Aircraft Corp της Κίνας (COMAC), είχε αρχικά προγραμματιστεί να κάνει το παρθενικό του ταξίδι το 2015, αλλά η ημερομηνία πήρε αναβολή, δεδομένου ότι υποβλήθηκε σε πρόσθετο έλεγχο.

Για την Κίνα, το αεροσκάφος αντιπροσωπεύει τουλάχιστον οκτώ χρόνια προσπάθειας για να μειωθεί η εξάρτηση της χώρας από την ευρωπαϊκή Airbus και την αμερικανική Boeing και ο απώτερος σκοπός είναι να τις αναταγωνιστεί άμεσα για το μερίδιο αγοράς.

Πηγή : www.airnews.gr