Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για την περίοδο 2019-2021 και προϋπολογισμού 1.000.000 ευρώ αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing, τα οποία θα συνδράμουν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.

Προς αυτό το σκοπό, στο νέο πρόγραμμα περιλαμβάνονται τόσο παραδοσιακές δράσεις, όπως είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, όσο και η εκτεταμένη χρήση νέων και καινοτόμων τεχνολογιών, όπως είναι οι εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, η τρισδιάστατη εικονική περιήγηση εμβληματικών μνημείων και κτιρίων της περιοχής, αλλά και το κεντρικό ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων, αρχείων και πολυμέσων.

Να σημειωθεί ότι για τη σύνταξη του νέου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής είχε προηγηθεί πολύμηνη διαβούλευση με το σύνολο των φορέων που εμπλέκονται στον τουριστικό κλάδο και στους τρεις νομούς της Περιφέρειας.

Το συγκεκριμένο σχέδιο, μετά την έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο, θα αποτελέσει και τη βάση για την υποβολή πρότασης στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων.

«Η επόμενη χρονική περίοδος θεωρείται κρίσιμη και απαιτεί την υιοθέτηση πρωτοβουλιών εκ μέρους μας προκειμένου να τονίσουμε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα που θα αναδείξουν τον τόπο μας ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό, διαμορφώνοντας, ταυτόχρονα, το κατάλληλο περιβάλλον για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προς όφελος της τοπικής κοινωνίας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.

Πηγή: http://www.ert.gr