Εκστρατεία για την προώθηση των τουριστικών προορισμών της μέσω του συντονισμού και της εκτέλεσης θεματικών ξεναγήσεων, προσκαλώντας δημοσιογράφους, κινηματογραφικά συνεργεία, bloggers, vloggers, διάσημους ανθρώπους και ειδικούς από τις αγορές-στόχους ξεκινάει η Βουλγαρία.

Σύμφωνα με πρόσφατη δήλωση του Υπουργείου Τουρισμού της Βουλγαρίας, οι εν λόγω ενέργειες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Ετήσιου Εθνικού Προγράμματος Διαφήμισης, εστιάζοντας κυρίως στην προώθηση του προορισμού μέσω εργαλείων τακτικής μάρκετινγκ, όπως προγράμματα και καμπάνιες.

«Σκοπός τους είναι να εξοικειώσουν τους συμμετέχοντες (δημοσιογράφους, συνεργεία κάμερας, bloggers, vloggers, διασημότητες και εμπειρογνώμονες από στοχευμένες και μελλοντικές αγορές) με τουριστικούς πόρους, αξιοθέατα και τουριστικές ευκαιρίες επιτόπου και να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες με τους αναγνώστες τους/ οπαδούς και πελάτες», σημειώνει το Υπουργείο.

Πρόσθεσε επίσης ότι από την άποψη του μάρκετινγκ, η προέλευση και η ελκυστικότητα των πληροφοριών και των μηνυμάτων επηρεάζουν σημαντικά την πιθανότητα να τα αγκαλιάσει ένα ευρύ φάσμα χρηστών ή αναγνωστών.

Επιπλέον, τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους, το Υπουργείο Τουρισμού της Βουλγαρίας, υπό την ηγεσία του υπηρεσιακού υπουργού Ilin Dimitrov, ανέλαβε επίσης την πρωτοβουλία να καλέσει δημοσιογράφους, influencers, bloggers και vloggers από την Ευρώπη να επισκεφθούν τη χώρα.