Την εισροή περισσότερων Κινέζων τουριστών υποδεικνύουν αξιωματούχοι του τουρισμού της Ταϊλάνδης. Στόχος είναι να αξιοποιήσουν την τεράστια κινεζική αγορά προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες.

Ο κυβερνήτης της Τουριστικής Αρχής της Ταϊλάνδης Yuthasak Supasorn αναφέρει ότι προγραμματίζουν 7,45 εκατ. κινεζικές αφίξεις το επόμενο έτος. Mε την ελπίδα ότι οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί θα μειωθούν. Μάλιστα, αναμένουν υψηλή τουριστική περίοδο τον Ιούλιο.

Ο συνολικός στόχος του επόμενου έτους για την ασιατική αγορά είναι 11,2 εκατομμύρια, μείωση 34% από το 2019, πριν από την πανδημία.

Στόχος οι millennials

Η νέα στρατηγική μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Ταϊλάνδης επικεντρώνεται στους millennials Κινέζους. Η Κίνα έχει 321 εκατ. millennials ενώ η Ιαπωνία, η Νότια Κορέα, το Χονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν έχουν συνολικά 69 εκατ.

Οι millennials ταξιδιώτες έχουν περισσότερη ευελιξία καθώς μπορούν να διεισδύσουν ενεργά σε τεχνολογίες και διαδικτυακές πληροφορίες, βασικοί παράγοντες του τουρισμού μετά την πανδημία.