Το αεροδρόμιο του Εδιμβούργου έχει κερδίσει την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία για την παροχή προσβασιμότητας μετά την εισαγωγή της υπηρεσίας στο εσωτερικό.

Σε μια έκθεση που δημοσιεύθηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (CAA) σήμερα το πρωί, το αεροδρόμιο βαθμολογήθηκε ως «πολύ καλό» για τη βοήθεια που παρέχει στους επιβάτες με αναπηρία και σε όσους χρειάζονται πρόσθετη υποστήριξη ταξιδεύοντας μέσω του αεροδρομίου.

Μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2022 υπήρχαν 85.000 επιβάτες που υποστηρίχθηκαν από την υπηρεσία ειδικής βοήθειας του αεροδρομίου.

Αυτή η βαθμολογία αναγνωρίζει το σπουδαίο έργο της ομάδας Edinburgh Airport Services Limited (EASL) μετά την παρουσίαση της υπηρεσίας στην εταιρεία τον Απρίλιο του 2021, ανατρέποντας τη συνήθη τάση της εξωτερικής ανάθεσης της παροχής σε εξωτερικές εταιρείες. Το αεροδρόμιο πήρε την απόφαση ώστε να μπορεί να επενδύσει άμεσα και να έχει άμεση διαχείριση και επίβλεψη της υπηρεσίας.

Η αλλαγή οδήγησε σε μια σειρά από αλλαγές και βελτιώσεις, όπως:

Επένδυση σε ένα νέο σύστημα παρακολούθησης με ακριβή καταγραφή δεδομένων απόδοσης
Χρόνος και πόροι που επενδύθηκαν για την πλήρη εκπαίδευση του νέου και του υπάρχοντος προσωπικού

Διασφάλιση ότι όλο το προσωπικό πληρώνεται με τον πραγματικό μισθό διαβίωσης

Ο Adam Wilson , Διευθυντής Επιχειρήσεων του Αεροδρομίου του Εδιμβούργου, δήλωσε:

«Είναι απίστευτα σημαντικό για εμάς να παρέχεται η υποστήριξη που χρειάζονται σε όλους τους επιβάτες που χρειάζονται βοήθεια όταν ταξιδεύουν μέσω του αεροδρομίου, και γι’ αυτό αυτή η βαθμολογία από την CAA είναι αυτή για την οποία είμαστε πραγματικά περήφανοι .

«Έχω δει από πρώτο χέρι με πόσο πάθος εργάζονται οι ομάδες μας για την παροχή αυτής της υπηρεσίας και πόσο σοβαρά αναλαμβάνουν την ευθύνη τους απέναντι στους επιβάτες. Αυτή η βαθμολογία αποτελεί απόδειξη των προσπαθειών τους και έρχεται μετά από ένα δύσκολο 2022 που έφερε μαζί της αύξηση του αριθμού των επιβατών όπως ποτέ άλλοτε. Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει ορισμένες αλλαγές στην παροχή προσβασιμότητας που τη βελτίωσαν προς το καλύτερο. Θα επιδιώξουμε να συνεχίσουμε αυτή την πρόοδο προκειμένου να δημιουργήσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για όλους τους επιβάτες.»