Σύμφωνα με δήλωση που δημοσίευσε ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου, IGA, την περασμένη Πέμπτη, το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης έχει τη «δεύτερη μεγαλύτερη συνδεσιμότητα» από οποιοδήποτε αεροδρόμιο στον κόσμο. Η μελέτη της Cirium, η οποία ειδικεύεται στα αεροπορικά δεδομένα, χρησίμευσε ως βάση για τον παραπάνω ισχυρισμό.

Ο κύριος κόμβος της Lufthansa στη Γερμανία, το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, κατέλαβε την πρώτη θέση στη λίστα με συνδέσεις με 330 προορισμούς. Το IGA, με υπηρεσία σε 309 τοποθεσίες, το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, είναι το δεύτερο μόνο από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης όσον αφορά την προσβασιμότητα.

Το αεροδρόμιο Charles de Gaulle του Παρισιού (κατάταξη #3) εξυπηρετεί 308 διαφορετικές τοποθεσίες με τις πτήσεις του.

Αφού άνοιξε επίσημα στα τέλη Οκτωβρίου 2018 και λειτούργησε πλήρως τον Απρίλιο του 2019, το αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, μια εγκατάσταση αφρώδους γυαλιού και χάλυβα στην ακτή της Μαύρης Θάλασσας, έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα διέλευσης της αεροπορίας.

Ένας σημαντικός περιφερειακός συγκοινωνιακός κόμβος, αντιπροσώπευε την αυξανόμενη σημασία της Κωνσταντινούπολης, της μεγαλύτερης μητρόπολης της Ευρώπης που διασχίζει Ευρώπη και Ασία. Ενώ η παρούσα φάση ανάπτυξης του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης επιτρέπει 90 εκατομμύρια ανθρώπους ετησίως, αυτός ο αριθμός είναι ωχρός σε σύγκριση με τους 200 εκατομμύρια επιβάτες που θα μπορεί να εξυπηρετήσει μόλις ολοκληρωθούν όλα τα στάδια.

Η ανάπτυξη και η κατασκευή του αεροδρομίου σε τέσσερα στάδια —συμπεριλαμβανομένων έξι διαδρόμων— έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί το 2028.