Το London City Airport αποκάλυψε την νέα ταυτότητα του -συνώνυμη με το σύγχρονο Λονδίνο.
Η νέα ταυτότητα-branding είναι μέρος του τετραετούς αναπτυξιακού προγράμματος 500 εκατομμυρίων λιρών στερλινών.
Στόχος είναι το αεροδρόμιο να αποτελέσει μέρος μίας καλής ταξιδιωτικής εμπειρίας προς και από το Λονδίνο.
Ο αερολιμένας συνεχίζει να αναπτύσσεται προκειμένου να προσελκύσει έναν μεταβαλλόμενο συνδυασμό επιβατών. Αυτοί είναι ταξιδιώτες αναψυχής και κάτοικοι του ανατολικού Λονδίνου.

Μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου 2018, το ποσοστό των ταξιδιωτών αναψυχής ξεπέρασε τους ταξιδιώτες επαγγελματίες (52% έναντι 48%) και 4,8 εκατ. επιβάτες χρησιμοποίησαν τον αερολιμένα πέρυσι.

Το ζωντανό μπλε χρώμα που χρησιμοποιείται στο λογότυπο αντιπροσωπεύει τη θέση του London City Airport, στις ιστορικές Royal Docks του Λονδίνου στο Newham, κοντά στον ποταμό Τάμεση, την εικονική πλωτή οδό που έχει εξυπηρετήσει το Λονδίνο για χιλιάδες χρόνια.
Η χρήση του έντονου πράσινου χρώματος αντιπροσωπεύει τα πολλά πάρκα και χώρους πρασίνου στο Λονδίνο και επιβεβαιώνει την αποχώρηση από το συντηρητικό γκρι και μπλε συνδυασμό.