Φανταστείτε να πάτε στο αεροδρόμιο και να μη χρειάζεται να αγγίξετε τίποτε άλλο πέρα από το κινητό σας τηλέφωνο.
Πρόκειται για την απόλυτη εμπειρία ταξιδιού χωρίς επαφή.
Από την άφιξη στο αεροδρόμιο έως τη συλλογή των αποσκευών σας, το μέλλον των αεροπορικών ταξιδιών στον κόσμο COVID-19 και πέρα από αυτό θα είναι αυτοματοποιημένο.
Αυτό προκύπτει από την πρόσφατη μελέτη της εταιρείας SimpliFlying, που δείχνει ακριβώς πώς θα μοιάζει το ταξίδι του μέλλοντος.
Μάλιστα, αναφέρει 29 τομείς της εμπειρίας των επιβατών που πρόκειται να αλλάξουν.
Ο στόχος της έκθεσης είναι να λειτουργεί ως προσχέδιο για αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια παγκοσμίως.
Τι περιλαμβάνουν τα ανέπαφα αεροπορικά ταξίδια
- Μηχανήματα αυτόματης πώλησης PPEκατά την άφιξή σας. Παραδείγματα αεροδρομίων που έχουν ήδη αυτά περιλαμβάνουν το Ντουμπάι και το Λας Βέγκας.
- Περίπτερα και τερματικοί σταθμοί που μετρούν τα ζωτικά σας σημεία και σας συνδέουν με έναν γιατρό μέσω βίντεο, εάν χρειάζεται. Τέτοιες λειτουργίες έχει το αεροδρόμιο του Αμπού Ντάμπι.
- Ανέπαφο check inκαι παράδοση αποσκευών. Η βιομετρική αναγνώριση εξαλείφει την ανάγκη σάρωσης επιβίβασης.
- Η ασφάλεια στο αεροδρόμιο χωρίς επαφή περιλαμβάνει προηγμένους σαρωτές αμαξώματος, καθώς και σαρωτές σάκων που αφαιρούν την ανάγκη να αφαιρέσετε αντικείμενα όπως υγρά και να τα τοποθετήσετε σε δίσκους.
- Ανέπαφες αγορές μέσω εφαρμογών, ψηφιακών αυτόματων πωλητών και εικονικών «τοίχων αγορών». Οι επιβάτες θα αναγνωρίζονται μέσω βιομετρικών δεδομένων. Τα ψώνια τους θα παραδίδονται απευθείας στα ξενοδοχεία ή στα σπίτια τους.
- Ανέπαφη επιβίβαση, όπως ο πιλότος «bingo boarding» στο Αεροδρόμιο Gatwickτου Λονδίνου. Ο επιβάτης θα καλείτε μεμονωμένα όταν έρθει η ώρα της επιβίβασης.
- Δεν υπάρχουν πλέον τσέπες στο πίσω μέρος του καθίσματος. Τα μενού θα εμφανίζονται στις οθόνες του καθίσματος και θα είναι προσβάσιμα ψηφιακά μέσω του τηλεφώνου.
- Αυτοκαθαριζόμενες τουαλέτες, όπως αυτές που αναπτύχθηκαν από την Boeingτο 2016, όπου τα υπεριώδη φώτα απολυμάνουν το 99,99% των μικροβίων.
- Σετ ταξιδιού χωρίς άγγιγμα για βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών