Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ισπανίας παρακάμπτει ορισμένους «άδικους» κανόνες αποσκευών της Ryanair.

Το Ανώτατο Δικαστήριο της Ισπανίας έχει κρίνει άδικους κανόνες αποσκευών της Ryanair , σύμφωνα με τους οποίους ο αερομεταφορέας του προϋπολογισμού θα μπορούσε νόμιμα (λόγω ρήτρας της σύμβασης) να στείλει αποσκευές και βαλίτσες σε διαφορετική πτήση από τους επιβάτες.

Μετά από καταγγελία από μια ένωση καταναλωτών, το δικαστήριο είπε ότι θα μπορούσαν πράγματι να υπάρξουν περιπτώσεις που δικαιολογούν την αποστολή αποσκευών σε ξεχωριστή πτήση, αλλά ότι η ρήτρα της αεροπορικής εταιρείας ήταν πολύ γενική.

Το Ανώτατο Δικαστήριο επιβεβαίωσε επίσης μια προηγούμενη απόφαση που ακύρωσε άλλες ρήτρες, συμπεριλαμβανομένης χρέωσης 40 ευρώ για την εκτύπωση κάρτας επιβίβασης, την οποία έκρινε δυσανάλογη.

Το 2019, έκρινε επίσης ότι ήταν άδικο για τη Ryanair να χρεώνει τέλος για χειραποσκευές.

Η Ryanair και η BA διερεύνησαν τις επιστροφές χρημάτων

H British Airways και η Ryanair βρίσκονται υπό διερεύνηση σχετικά με το εάν παραβίασαν ή όχι τους νόμους περί καταναλωτών, μη προσφέροντας επιστροφές χρημάτων σε πελάτες για ακυρωμένες πτήσεις λόγω της πανδημίας Covid. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, οι πελάτες δικαιούνται επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών.

Καθώς η πανδημία έπληξε τον ταξιδιωτικό κλάδο, η BA προσέφερε κουπόνια ή κρατήσεις εκ νέου, ενώ η Ryanair παρείχε την επιλογή να κάνει εκ νέου κράτηση, δήλωσε η CMA.