Μετά από μια μακρά περίοδο στασιμότητας και νωχελικότητας της τουριστικής βιομηχανίας, εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, το εμβόλιο φαίνεται ότι γεννά πλέον σε πολλούς Αμερικανούς ταξιδιώτες την προσδοκία για επαναφορά στην κανονικότητα και επανεκκίνηση των εξορμήσεών τους.

Πηγή αισιοδοξίας το εμβόλιο

Σύμφωνα με έρευνα του Destination Analysts, τα εμβόλια κατά της νόσου COVID-19 αναδεικνύονται σε μια συνεχή πηγή φωτός για πολλούς Αμερικανούς.

  • Σχεδόν το 63% δηλώνει ότι αυτά τα εμβόλια ενισχύουν την αισιοδοξία για επιστροφή στην κανονικότητα τους επόμενους 6 μήνες.
  • Το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρουν αυτά τα εμβόλια αυξήθηκε σχεδόν κατά 14% τους τελευταίους δύο μήνες, με το 63,8% να νιώθει σιγουριά.
  • Η προθυμία των Αμερικανών να κάνουν το εμβόλιο ενάντια στη COVID-19 αυξάνεται σταδιακά, φτάνοντας το 54,1%.

Έτοιμοι να ταξιδέψουν

Και μπορεί η διαδικασία των εμβολιασμών παγκοσμίως να είναι σε πολύ αρχικό στάδιο, ωστόσο απ’ ό,τι φαίνεται η έγκριση του εμβολίου είχε θετικό αντίκτυπο στα ταξίδια.

  • Πάνω από το 53% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι το εμβόλιο τους κάνει αισιόδοξους ότι μπορούν να ταξιδέψουν με ασφάλεια εντός των επόμενων 6 μηνών.
  • 3 στους 10 Αμερικανούς ταξιδιώτες λένε τώρα ότι έχουν αρχίσει να σχεδιάζουν ή να κάνουν κράτηση για μελλοντικά ταξίδια, αναμένοντας ότι το εμβόλιο κατά της νόσου COVID-19 θα είναι ευρέως διαθέσιμο.
  • Το 83,7% έχει προσωρινά σχέδια για το επόμενο ταξίδι αυτή τη στιγμή.
  • Μάλιστα, το 38,3% των Millennials ταξιδιωτών δήλωσε ότι έχει αρχίσει να προγραμματίζει και να κάνει κράτηση για ταξίδια χάρη στη διανομή εμβολίων.

Στο κάδρο νέοι προορισμοί

Με αισιοδοξία που πηγάζει από το εμβόλιο, πολλοί Αμερικανοί ταξιδιώτες θέλουν να… εμπνευστούν για τον επόμενο προορισμό τους.

  • Περίπου οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες δηλώνουν ανοιχτοί να γνωρίσουν νέους προορισμούς για να ταξιδέψουν.
  • Όσον αφορά τα κανάλια που αισθάνονται πιο δεκτικοί στα ταξιδιωτικά μηνύματα, οι Millennials και Gen Z ταξιδιώτες λένε το Instagram και το Facebook, μετά το email, τα διαδικτυακά άρθρα, βίντεο και διαφημίσεις στο διαδίκτυο.
  • Οι ταξιδιώτες Gen X λένε ότι μπορούν να προσεγγιστούν καλύτερα μέσω μηχανών αναζήτησης, καμπάνιας email, Facebook και τηλεοπτικών εκπομπών.
  • Οι ταξιδιώτες Baby Boomer σε μεγάλο βαθμό λένε ότι είναι πιο δεκτικοί στα ταξιδιωτικά μηνύματα μέσω μηχανών αναζήτησης, ακολουθούν οι καμπάνιες μέσω email, οι τηλεοπτικές εκπομπές και οι έντυποι οδηγοί επισκεπτών.

  • Και μπορεί οι περιορισμοί να μείωσαν σε μεγάλο βαθμό τα ταξίδια φέτος, ωστόσο το 17,3% των Αμερικανών ταξιδιωτών δηλώνει ότι έχει πλέον νέες ιδέες για μέρη που θα ήθελε να επισκεφθεί από τους digital infuencres.
  • Σχεδόν το 1/3 των νεαρών ταξιδιωτών αναφέρει ότι τα επόμενα ταξίδια είναι εμπνευσμένα από έναν digital influencer.