Την αύξηση του αριθμού των Κινέζων επισκεπτών έχει θέσει ως στόχο της το Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της συνεργασίας της με το Alitrip, τον τουριστικό βραχίονα του Ομίλου Alibaba.
Η εν λόγω συνεργασία μεταξύ VisitBritain και Alitrip, καθώς και η αεροπορική συνεργασία με τον Όμιλο HNA, ανακοινώθηκαν σε εκδήλωση στο μουσείο της Madame Tussauds στη Σαγκάη, κατά τη διάρκεια επίσκεψης στην Κίνα με επικεφαλής της Υφυπουργού της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου στον τομέα του Πολιτισμού, Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού, κας Karen Bradley και της διευθύντριας του VisitBritain κας Patricia Yates. Μαζί του ταξίδεψε και αντιπροσωπεία ταξιδιωτικών εταιρειών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.
Η συνεργασία της VisitBritain με την Alitrip, η οποία ακολουθεί ένα αρχικό μνημόνιο κατανόησης το οποίο υπεγράφη τον Οκτώβριο του 2016 θα δημιουργήσει ένα «Περίπτερο Εθνικού Τουρισμού” για το Ηνωμένο Βασίλειο στην ψηφιακή πλατφόρμα του Alitrip, με σκοπό την ανάδειξηη των τουριστικών προϊόντων του Ηνωμένου Βασιλείου άμεσα σε εκατομμύρια των Κινέζων καταναλωτών παρέχοντας ταυτόχρονα ευκαιρίες κράτησης ταξιδίων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού, οι Κινέζοι επισκέπτες διαμένουν περισσότερο και ταξιδεύουν ευρύτερα σε όλη τη Βρετανία σε σχέση με άλλους διεθνείς επισκέπτες, πραγματοποιώντας 15 διανυκτερεύσεις σε σύγκριση με το μέσο όρο των οκτώ διανυκτερεύσεων, και περισσότερο από το μισό αυτού του χρόνου που δαπανάται σε επισκέψεις σε εκτός Λονδίνου.
Επίσης, πραγματοποιούν τις περισσότερες δαπάνες, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο GBP2,174 (US $ 2.770) ανά επίσκεψη – δηλαδή τρεις φορές περισσότερο από το μέσο επισκέπτη.