Ζωτικής σημασίας η χρήση «κινητής τεχνολογίας» για το 91% των στελεχών ξενοδοχείων που συμμετείχαν σε έρευνα της Oracle για τη Φιλοξενία και την Τεχνολογία.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ερωτηθέντων, η πλειοψηφία πιστεύει πως ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών διαμονής με την τρέχουσα τεχνολογία προσφέρει βελτιωμένες εμπειρίες διαμονής στους σημερινούς καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα καλλιεργείται και η αφοσίωσή τους.
Παρόλα αυτά το 69% αμφιβάλλει για την ικανότητα του καταλύματός του να εκσυγχρονιστεί με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.
«Οι πελάτες θέλουν να είναι σε θέση να μπορούν να κάνουν κράτηση δωματίου, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται», δήλωσε ο Greg Webb, CEO της Oracle Hospitality συμπληρώνοντας πως όσοι αποτυγχάνουν να εκσυγχρονιστούν θα χάσουν γρήγορα πιθανούς επισκέπτες από το πελατολόγιό τους.
Βασικά σημεία της έρευνας ήταν η διαθεσιμότητα ασύρματου δικτύου WI-FI στις εγκαταστάσεις του καταλύματος, εφαρμογές που θα ενισχύσουν την εμπειρία διαμονής του πελάτη (ηλεκτρονικό check-in και check-out) και εφαρμογές που θα διευκολύνουν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων στα πλαίσια μιας ξενοδοχειακής μονάδας.
Με το 90% των ερωτηθέντων να συμφωνούν πως το κινητό τηλέφωνο είναι το κλειδί για τη διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το 50% εξέφρασε φόβους πως εξαιτίας του ανταγωνισμού πιθανώς θα διαταραχθεί η επιχειρηματική ροή του ξενοδοχείου.
To 23% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως ήδη προσπαθούν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους με τις ανάγκες των πελατών τους, προσφέροντας υπηρεσίας εξατομίκευσης, ενώ παράλληλα σημαντική είναι για το 66% η μείωση του λειτουργικού κόστους.
Τέλος, μεγάλο ρόλο παίζει η παροχή κινήτρων στους πελάτες για να χρησιμοποιήσουν τις εφαρμογές, μέσω δωρεάν προνομίων, ενώ απαραίτητη για μια μοναδική εμπειρία διαμονής είναι η άμεση επικοινωνία ξενοδόχου – πελάτη.