Πώς θα νιώθετε αν ο ταξιδιωτικός πράκτορας με τον οποίο μιλάτε γνωρίζει ήδη που θέλετε να πάτε διακοπές και τι θέλετε να κάνετε στον προορισμό;

Η συναισθηματικά έξυπνη τεχνολογία αναγνώρισης, μέσα από ένα μοναδικό αλγόριθμος υπολογίζει την κάθε αντίδραση σας, δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την “τέλεια συνταγή διακοπών”, με την…υπογραφή του λογισμικού αναγνώρισης προσώπου.

“Το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου καταγράφει συναισθηματικές αντιδράσεις σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες – εάν αξιολογηθούν σωστά – μπορούν να δώσουν στοχευμένες απαντήσεις στις ανάγκες και τις επιθυμίες των ταξιδιωτών, τονίζει η Elena Mogos αναπληρώτρια ανάλυσης ψηφιακών ταξιδιωτικών και τουριστικών επιχειρήσεων.

Παράλληλα, με την καλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, η εν λόγω λύση θα μπορούσε να μειώσει δραστικά τον χρόνο που περνάει κανείς για να αποφασίσει για έναν προορισμό διακοπών, γεγονός που με τη σειρά του μειώνει την απογοήτευση και την πιθανότητα εγκατάλειψης της αγοράς πακέτου διακοπών.”

Αν και το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου δοκιμάζεται από δύο κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες σε μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσουν συναισθηματικές απαντήσεις για την παροχή εξατομικευμένων προτάσεων διακοπών, εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης της τεχνολογίας προκειμένου να αυξηθούν τα ποσοστά του conversion rate.

 

Η TUI και η εταιρεία συναισθηματικής νοημοσύνης με έδρα το Λονδίνο, Realeyes, ανέπτυξε ένα πρωτότυπο μηχάνημα αναγνώρισης προσώπου με την ονομασία Destination U, τον Οκτώβριο του 2017.

Σχεδιασμένο με το λογότυπο της TUI, η φουτουριστική καρέκλα είναι εξοπλισμένη με πάνω από 2.000 εικόνες που αντιπροσωπεύουν περίπου 60 διαφορετικές επιλογές διακοπών.

Η εφαρμογή Destination U, η οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο στάδιο της δοκιμής, χρησιμοποιεί την κωδικοποίηση προσώπου και την τεχνολογία μέτρησης συγκινήσεων για την τόνωση της φαντασίας και την αξιοποίηση του υποσυνείδητου.

Ένας μοναδικός αλγόριθμος υπολογίζει κάθε λεπτή έκφραση του προσώπου σε μια γρήγορη σειρά κινούμενων εικόνων προορισμών και εμπειριών και χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να προδιαγράψει έναν προορισμό «τέλειων διακοπών» για τους πελάτες.

Ταυτόχρονα, το ebookers.com της Expedia εισήγαγε ένα online εργαλείο αναγνώρισης προσώπου – SenseSational – το Δεκέμβριο του 2017 για να παρέχει συμβουλές διακοπών στους πελάτες.

Σύμφωνα με τη Mogos, o σύγχρονος ταξιδιώτης αναμένει ότι κάθε υπηρεσία και προϊόν θα είναι όσο το δυνατόν εξατομικευμένες και έτσι οι ταξιδιωτικές εταιρείες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν μια στρατηγική ενός μεγέθους.

Οι εφαρμογές Destination U και SenseSational είναι ένα καλό ξεκίνημα για την καινοτομία που αντιμετωπίζει ο πελάτης στον κλάδο.

Ωστόσο, αν οι ταξιδιωτικές εταιρείες θέλουν να επωφεληθούν πλήρως από αυτήν την τεχνολογία, πρέπει να βρουν έξυπνες επεκτάσεις για να ενσωματώσουν τα ψηφιακά εργαλεία, να πείσουν πραγματικά τους πελάτες να αγοράσουν τελικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.