Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τον Μάιο ξεκινά το Λονδίνο τη διεθνή τουριστική καμπάνια προώθησης του -περίπου 10 εκατ. λιρών- με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες από το εξωτερικό καθώς και από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Αρχικά η καμπάνια είχε προϋπολογισμό 6,5 εκατ., ο οποίος ενισχύθηκε κατά 3 εκατ.

Αυτό ανακοίνωσε στο ετήσιο συνέδριο Tourism Means Business του London & Partners, ο δήμαρχος του Λονδίνου Sadiq Khan.

Το γραφείο του συνεργάζεται ήδη με το πρακτορείο προορισμών London & Partners και την ευρύτερη τουριστική βιομηχανία για να φέρει πίσω στην πρωτεύουσα, εγχώριους και διεθνείς τουρίστες.

Τα νέα της καμπάνιας ήρθαν καθώς έγινε γνωστό ότι το ποσοστό συμμετοχής της New West End Company στο West End -την περιοχή των αγορών, της φιλοξενίας και των θεάτρων του Λονδίνου- παραμένει 16% κάτω από τα επίπεδα πριν πανδημίας.

Ο Sadiq Khan επεσήμανε ότι «ο τουρισμός υποστηρίζει έως και μία στις επτά θέσεις εργασίας στην πρωτεύουσα. Και συνεισφέρει σχεδόν το 12% του ΑΕΠ του Λονδίνου.»

Η εγχώρια καμπάνια της πόλης «Let’s Do London» το 2021 έφερε 330.000 επισκέπτες στην πρωτεύουσα.