Μήπως η ιδέα του να σας καλωσορίσει στη ρεσεψιόν ενός ξενοδοχείου ένας δεινόσαυρος σας φαίνεται περίεργη ; Καθόλου, μιας και αν πάτε στο Τόκυο και σε άλλα μέρη της Ιαπωνίας υπάρχουν πέντε ξενοδοχειακές μονάδες στις οποίες ο επισκέπτης που έχει κάνει ηλεκτρονικά την κράτησή του βρίσκεται απέναντι σε μια ρεσεψιόν ρομπότ, με την μορφή είτε ανθρώπου ή δεινόσαυρου σε άπταιστα αγγλικά.

Η αναγνώριση πραγματοποιείται από τον επισκέπτη, χρησιμοποιώντας μια οθόνη αφής και έναν αναγνώστη εγγράφων. Μετά από αυτό, ένα ρομπότ τύπου αποσκευών παίρνει τις αποσκευές και τις πάει στο δωμάτιο.

Επιπλέον, ο επισκέπτης βρίσκει δίπλα στο κρεβάτι του μια ηλεκτρονική συσκευή για βοήθεια. Με τη χρήση φωνητικών εντολών, η συσκευή σβήνει τα φώτα, ενεργοποιεί την τηλεόραση και παραγγέλνει τα τρόφιμα –τα οποία φυσικά παραδίδονται από μια άλλη συσκευή.

Καθ ‘όλη τη διαδικασία, ο πελάτης δεν αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους (εκτός αν παραμείνει για πολλές ημέρες και καλεί κάποιον να καθαρίσει την κρεβατοκάμαρα). Αυτού του είδους η εξυπηρέτηση στα ξενοδοχεία μπορεί αρχικά να φαίνεται αρκετά ριζοσπαστική, αλλά ίσως αποτελεί το μονοπάτι που σύντομα θα ακολουθήσουν πολλά ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.