Γράφει ο Γιάννης Τσιρογιάννης

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep, το Avenger, είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά, με τη μάρκα να διατίθεται υπό νέα αντιπροσωπεία πλέον, με συμμετοχή του ομίλου Βασιλάκη, η οποία οργάνωσε και σχετική εκδήλωση για την παρουσίαση του αυτοκινήτου στους εκπροσώπους του Τύπου.

To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Jeep είναι μία καταιγιστική επίδειξη τεχνολογίας αλλά και βαθιάς πίστης στο DNA ενός από τους πιο εμβληματικούς κατασκευαστές στον κόσμο.

Και ο τίτλος του ευρωπαϊκού «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» είναι μόνο η αρχή. Για την Jeep η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μία τεράστια πρόκληση, να καταφέρει να συνδυάσει την μεγάλη παράδοση που την έχει καταξιώσει σε όλο τον πλανήτη με τις νέες τεχνολογικές δυνατότητες που ανοίγονται μπροστά της.

Mε μήκος λίγο πάνω από τα 4 μέτρα και κατά συνέπεια compact διαστάσεις είναι ένα αυτοκίνητο που ξεχειλίζει από σχεδιαστικό συναίσθημα και πρόθεση της εταιρίας να φτιάξει ένα γνήσιο Jeep, παρά το εντελώς διαφορετικό τεχνολογικό υπόβαθρο.

Το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσής του αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 156 ίππων και 260 Nm, και συνοδεύεται από μία μπαταρία των 54 kWh, με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και εξελιγμένη τεχνολογία.

Αποτελείται από 17 στοιχεία και καταφέρνει να εξασφαλίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων σε μικτές συνθήκες με βάση το πρότυπο WLTP ή έως 550 χιλιόμετρα σε συνθήκες κίνησης στην πόλη.

Η νέα αυτή μπαταρία έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές, είναι ιδιαίτερα συμπαγής σε διαστάσεις και έτσι δεν μειώνει τον χώρο που διατίθεται για τους επιβάτες. Η Jeep έχει φροντίσει ώστε να φυλάσσεται μέσα σε ένα κέλυφος από προστατευτικές ποδιές, έτσι ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος επαφών ακόμα και σε εκτός δρόμου κίνηση.

Το μικρό αμιγώς ηλεκτρικό SUV προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού, με τιμή που ξεκινάει από 38.977 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζών και δικύκλων, σύστημα υποβοήθησης της διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης σήματος κυκλοφορίας, σύστημα ελέγχου κατάβασης, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέφτες, σύστημα επιλογής επιφάνειας οδήγησης, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, προβολείς τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων κλπ.

Περισσότερα πάντως θα γνωρίζουμε όταν οδηγήσουμε και δοκιμάσουμε το νέο Jeep Avenger, οπότε μείνετε συντονισμένοι…