Ο τρόπος προβολής και διάθεσης του ελληνικού τουριστικού  προϊόντος , τόσο ατομικά ως ξενοδόχοι όσο και συλλογικά ως κλάδος και προορισμοί, οφείλει να αλλάξει και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα,καθώς  οι προσεγγίσεις και δράσεις που πραγματοποιούνται επί σειρά ετών, μοιάζουν πλέον λιγότερο αποτελεσματικές.

Γι αυτό το λόγο,το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος αποφάσισε να επενδύσει μέρος των πόρων και των δυνατοτήτων του για την ενίσχυση της ποιότητας του τουριστικού μάρκετινγκ.Η πρωτοβουλία αυτή έχει δύο άξονες: Αφενός την παροχή εξειδικευμένης γνώσης και προτάσεων στους ίδιους του ξενοδόχους για την προβολή των επιχειρήσεών τους και αφετέρου την ενίσχυση της συλλογικής προσπάθειας για την βελτίωση της εικόνας της χώρας.

Όσον αφορά στον πρώτο άξονα δράσης, προχωρούμε, σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.), στη διοργάνωση περιφερειακών συναντήσεων με τους Έλληνες ξενοδόχους και τους φορείς των τοπικών κοινωνιών που εμπλέκονται στη διαμόρφωση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, με σκοπό την εξοικείωσή τους με τις αρχές του σύγχρονου τουριστικού μάρκετινγκ. Η διαρκής επιμόρφωση των Ελλήνων ξενοδόχων, αποτελεί απαραίτητο εργαλείο επιχειρηματικής προόδου, αλλά και επιβίωσης, μέσα στις σημερινές συνθήκες του οξυμένου παγκόσμιου ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο αυτό, οι εν λόγω περιφερειακές συναντήσεις που προγραμματίζονται, θα αποτελέσουν την αρχή μιας συστηματικότερης προσπάθειας προς την κατεύθυνση αυτή.

Όσον αφορά τώρα στο δεύτερο άξονα, αυτόν της ενίσχυσης της συλλογική προσπάθεια για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της Ελλάδος, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, αποφάσισε να συμμετέχει ως ιδρυτικός εταίρος στη δημιουργία της εταιρείας Marketing Greece, που αποτελεί την πρώτη συντεταγμένη προσπάθεια του ιδιωτικού τομέα για την προβολή της χώρας μας.

Το ΞΕΕ είναι πεπεισμένο ότι και οι δύο παραπάνω άξονες δράσης θα προσδώσουν άμεσα οφέλη και προστιθέμενη αξία στα μέλη του. Παράλληλα, μέσα από τις περιφερειακές αυτές συναντήσεις, θα  δοθεί και η δυνατότητα μιας καλύτερης αμφίδρομης επικοινωνίας με τα μέλη , η οποία θα έχει ως αποτέλεσμα τόσο την πληρέστερη κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων των τοπικών τουριστικών οικονομιών, όσο και στο πλαίσιο της διαδραστικότητας, τον εμπλουτισμό της Διοίκησης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου με νέες ιδέες. Εξίσου σημαντικό κέρδος από τις συναντήσεις αυτές θα είναι και η σύσφιγξη των σχέσεων μεταξύ των μελών , που τόσο σημασία έχει για την ενίσχυση της παρεμβατικής ικανότητας του Επιμελητηρίου.