Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι κρατήσεις πτήσεων προς Κατάρ από τις 31 χώρες που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), είναι επί του παρόντος 10 φορές μεγαλύτερος από τον όγκο των επιπέδων πριν από την πανδημία.

Αυτό αποκαλύπτει η τελευταία ανάλυση της ForwardKeys με δεδομένα που βασίζονται σε εκδοθέντα αεροπορικά εισιτήρια από τις 29 Σεπτεμβρίου, για ταξίδια στο Κατάρ μεταξύ 14 Νοεμβρίου και 24 Δεκεμβρίου.

Το σημείο αναφοράς είναι τα ταξίδια το 2019, εκτός από τα ΗΑΕ, όπου το σημείο αναφοράς είναι το 2016, λόγω της διπλωματικής κρίσης του Κατάρ, η οποία σταμάτησε τις απευθείας πτήσεις από το 2017 έως το 2021.

Οι αγορές προέλευσης τουριστών στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA του Κατάρ

  • ΗΑΕ (+103%).
  • Μεξικό (+79%).
  • Αργεντινή (+77%).
  • Ισπανία (+53%).
  • Ιαπωνία (+46%).

Η ισχυρή εμφάνιση των ΗΑΕ εξηγείται από την έλλειψη σε ξενοδοχεία στο Κατάρ. Πολλοί φίλαθλοι επέλεξαν να μείνουν στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και να μετακινούνται αεροπορικώς, τις ημέρες των αγώνων.

Επί του παρόντος, οι ημερήσιες αυτές διαδρομές αντιπροσωπεύουν το 4% όλων των αφίξεων στο Κατάρ κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου και το 85% των οποίων προέρχεται από τα ΗΑΕ.

Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για πτήσεις προς Κατάρ

Η δημοτικότητα του τουρνουά είναι τέτοια που έχουν γίνει εκατομμύρια αναζητήσεις στο διαδίκτυο για πτήσεις προς Κατάρ τους πρώτους εννέα μήνες του έτους. Αυτές προέρχονται:

  • 12% από ΗΑΕ και ΗΠΑ, αντίστοιχα.
  • 7% από Ισπανία και Ινδία, αντίστοιχα.
  • 6% από Ηνωμένο Βασίλειο και Γερμανία, αντίστοιχα.

Το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA θα ωφελήσει ολόκληρη την περιοχή του Κόλπου

  • Οι κρατήσεις σε πτήσεις προς τις χώρες του Κόλπου GCC κατά τη διάρκεια του είναι προς το παρόν στο +16%.
  • Πολλοί φίλαθλοι ταξιδεύουν επίσης σε άλλους προορισμούς στην περιοχή.

Για παράδειγμα, ο αριθμός των διανυκτερεύσεων -τουλάχιστον δύο- στο Κατάρ και η αντίστοιχη παραμονή σε άλλη χώρα του GCC είναι 16 φορές μεγαλύτερος από ό,τι πριν από την πανδημία το 2019.

Οι προορισμοί που επωφελούνται από το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA

  • Ντουμπάι 65%.
  • Άμπου Ντάμπι 14%.
  • Τζέντα 8%.
  • Μουσκάτ 6%

Οι σημαντικές αγορές-πηγές για τους περιφερειακούς τουρίστες

  • ΗΠΑ 26%.
  • Καναδάς 10%.
  • Ηνωμένο Βασίλειο 9%.
  • Γαλλία, Μεξικό, Ισπανία 5%, αντίστοιχα.

Για παράδειγμα, για το Ντουμπάι, η πιο σημαντική αγορά είναι οι ΗΠΑ με τους ταξιδιώτες να αποτελούν το 32%.
Ωστόσο, για το Άμπου Ντάμπι, είναι η Αυστραλία, που αποτελεί το 11%.

«Καθώς εξελίσσονται οι παγκόσμιες εκδηλώσεις, το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA είναι ένας από τους πιο ελκυστικά είδη ταξιδιού που υπάρχουν, τόσο που και άλλοι προορισμοί στον Κόλπο θα ωφεληθούν, όχι μόνο η διοργανώτρια χώρα, το Κατάρ, υπογραμμίζει ο Olivier Ponti, Αντιπρόεδρος της ForwardKeys.

Σε όρους τουριστικής προώθησης, το Παγκόσμιο Κύπελλο θα ρίξει τα φώτα των μέσων ενημέρωσης στο Κατάρ και θα το βοηθήσει να γίνει ένας πιο καθιερωμένος προορισμός και όχι απλώς ένας σημαντικός κόμβος για τη διηπειρωτική εναέρια κυκλοφορία.

Κανονικά, μόνο το 3% των ταξιδιών στη Ντόχα προορίζεται να μείνει στη χώρα και το 97% περιλαμβάνει συνεχείς συνδέσεις.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ σχεδόν το 27% έχει το Κατάρ ως τον απόλυτο προορισμό.

Τα ΗΑΕ θα επωφεληθούν επίσης σημαντικά από το τουρνουά, επειδή έχουν πολύ περισσότερα καταλύματα σε ξενοδοχεία από το Κατάρ και δύο αεροδρόμια παγκόσμιους κόμβους στο Ντουμπάι και το Άμπου Ντάμπι».

Το MSC Opera θα χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2022

Η MSC Cruises ανακοίνωσε ότι το κρουαζιερόπλοιο της MSC Opera θα χρησιμοποιηθεί ως ξενοδοχείο στη Ντόχα κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 2022.

Το πλοίο χωρητικότητας 2.579 επιβατών μπορεί να κρατηθεί για δύο ή περισσότερες νύχτες τόσο από ποδοσφαιρόφιλους όσο και από όσους επισκέπτονται την πόλη και δεν παρακολουθούν αγώνες.

Το κρουαζιερόπλοιο διαθέτει επτά διαφορετικές κατηγορίες καμπίνας, σαλόνι πιάνου, θέατρο, εστιατόρια, σπα, γυμναστήριο, πισίνες και υδρομασάζ που βρίσκονται στα εννέα καταστρώματα του.