Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) ξεκινά μια νέα εκστρατεία μάρκετινγκ, to #TogetherInTravel, με στόχο να ενθαρρύνει την παγκόσμια κοινότητα ταξιδιών και τουρισμού και να δείξει πως ο τομέας είναι ζωντανός.

Aπο τη Δευτέρα 20 Απριλίου, η καμπάνια θα ενθαρρύνει ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο να μοιραστούν το hashtag #TogetherInTravel μαζί με ένα βίντεο.

Η εκστρατεία μάρκετινγκ περιλαμβάνει τρία βασικά στοιχεία. Ένα εξαιρετικά οπτικό και συναισθηματικό βίντεο. Ένα hashtag, #TogetherInTravel, για την τόνωση της συνομιλίας σε κοινωνικές πλατφόρμες και έναν ιστότοπο, TogetherInTravel.com, για τη φιλοξενία του περιεχομένου και των ιστοριών που δημιουργούνται από βίντεο και χρήστες.

Η WTTC ανέπτυξε την εκστρατεία σε συνεργασία με ένα από τα μέλη της, την εταιρεία μάρκετινγκ και επικοινωνιών MMGY Hills Balfour.