To 100% Hotel Show είναι ένα εξαιρετικό γεγονός για ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουρισμού, αφού εκτός από τον κατασκευαστικό τομέα, στο πλαίσιο του οποίου θα παρουσιαστούν πρωτοποριακές λύσεις, δίνεται έμφαση στις υπηρεσίες, την καινοτομία, αλλά και τις ψηφιακές υπηρεσίες στην Online εποχή στην οποία έχει εισέλθει ο Τουρισμός.

Στόχος του 100% Hotel Show δεν είναι μόνο να ενημερώσει τους ξενοδόχους για τις νέες τάσεις, αλλά και να προσφέρει μια πλατφόρμα για την ανταλλαγή απόψεων και την παρουσίαση προτάσεων και λύσεων στα φλέγοντα ζητήματα, που είναι: η διαδικτυακή παρουσία, η διάθεση του τουριστικού προϊόντος, οι μέθοδοι ανάπτυξης πωλήσεων, καθώς και η ανταγωνιστική ανάπτυξη του ξενοδοχειακού προϊόντος.

Η καινοτόμα δομή του 100% Hotel Show αποβλέπει στη δημιουργία μίας έκθεσης σημείου συνάντησης της αγοράς, που θα προωθεί την ανάπτυξη της δικτύωσης και επιχειρηματικής συνεργασίας (Networking & Business Development), τόσο μεταξύ των εκθετών όσο και μεταξύ των επισκεπτών, με στόχο την τουριστική ανάπτυξη.

Το σημείο αναφοράς για όλους είναι η ενασχόληση με τον τουρισμό. Στα ειδικά διαμορφωμένα Meeting Point Areas, ο επισκέπτης έχει την ευκαιρία να συναναστραφεί και να αναπτύξει επαφές με στόχο τη συνεργασία και με τους υπόλοιπους επισκέπτες του Show, όπως με Ξενοδόχους, Τουριστικούς Πράκτορες, Tour Operators, Media, Αρχιτέκτονες, Διακοσμητές, Εταιρείες κατασκευής ξενοδοχείων, Οικονομικούς Σύμβουλους, Marketing Managers και λοιπούς, εμπλεκόμενες με τον τουρισμό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ – EVENTS

Ακολουθούν οι εκδηλώσεις, που προγραμματίζονται και για τις οποίες θα γίνεται συνεχής ενημέρωση των δυνητικών επισκεπτών στην έκθεση (ξενοδόχων, τουριστικών πρακτόρων, αρχιτεκτονικών γραφείων και προμηθευτών).

 

Θα διαπιστώσετε ότι όλες οι εκδηλώσεις είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες και θα προσελκύσουν σημαντικό αριθμό επισκεπτών. Ανάμεσα σε αυτές είναι:

    • Αποδοτική συμμετοχή στις Τουριστικές Εκθέσεις: Παρουσίαση μεθόδων για την αποτελεσματική συμμετοχή, αλλά και για την αξιολόγηση κόστους/απόδοσης συμμετοχής στις τουριστικές εκθέσεις (Return on Investment). Νίκος Σκουλάς, πρώην υπουργός Τουρισμού – Μαργαρίτα Μανούσου, δημοσιογράφος.
    • Τάσεις Ευρωπαϊκής και παγκόσμιας οικονομίας 2015-16: Παρουσίαση των δεδομένων της Ευρωπαϊκής και παγκόσμιας οικονομίας που επιδρούν διεθνώς. Rob Davidson, Industry Analyst, ΙΒΤΜ World (former EIBTM) Reed Exhibitions.
    • “TRAVEL TRADE ATHENS Workshop” – Ένας θεσμός που ενισχύει τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις .

 

  • Ο Δήμος της Αθήνας διοργανώνει για 3η συνεχή χρονιά το Travel Trade Athens, που φιλοξενεί επιλεγμένους επαγγελματίες από τη διεθνή τουριστική αγορά με ενδιαφέρον για την Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα. Το workshop φέρνει σε απευθείας επαφή έλληνες προμηθευτές με σημαντικούς παίκτες της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας.  Η ομάδα του ACVB θα αναλύσει τα ωφέλη συμμετοχής των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στο Travel Trade Athens.

 

  • Αθήνα: Ένας προορισμός σε αφύπνιση, προβλήματα και προοπτικές

(Θα προσκληθούν να συμμετάσχουν σημαντικά στελέχη από την αγορά, ανάμεσα τους: ο κ. Γιώργος Τσακίρης, πρόεδρος ΞΕΕ, ο κ. Αλέξανδρος Βασιλικός-πρόεδρος ΕΞΑ-Α και εκπρόσωποι μεγάλων ξενοδοχείων Αθήνας, όπως οι κ.κ. Τιμ Ανανιάδης-GM Μεγάλης Βρετανίας & King George, Σπύρος Διβάνης-Divanis Hotels, Μάρη Δεβερίκου-Radisson Blu Athens Park Hotel, Αφροδίτη Αρβανίτη-GM NJV Athens Plaza, εκπρόσωπος Grecotel, Γιάννης Ρέτσος-Electra Hotels, Γιώργος Σταύρου-Sofitel Athens Airport, κ.ά.).

  • Αθλητικός Τουρισμός: Ο Αχιλλέας Τζίμας θα παρουσιάσει τις δυνατότητες και τις προοπτικές, που προσφέρει ο αθλητικός τουρισμός στην τουριστική ανάπτυξη ενός προορισμού.
  • Το 2016 έχει ανακυρηχθεί Έτος Ρωσίας/Ελλάδας-Ελλάδας/Ρωσίας: Το Ελληνικό Τμήμα της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ) θα παρουσιάσει τις προοοπτικές ανάπτυξης της τουριστικής κίνησης Ελλάδας-Ρωσίας. (Olga Paromova, μέλος – Σάγια Τσαουσίδου, γραμματέας – Μαργαρίτα Μανούσου, μέλος Δ.Σ.).

 

  • Εσωτερικός Τουρισμός, παρόν και μέλλον (με τη συμμετοχή του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου. Θα προσκληθεί να συμμετάσχει ο ΗΑΤΤΑ ως ο καθ’ ύλην υπεύθυνος φορέας για τη διαμόρφωση προτάσεων και την ενεργή συμμετοχή των τουριστικών γραφείων και πρακτόρων στην παροχή ενός ανταγωνιστικού ελληνικού τουριστικού προϊόντος).

 

    • Ελληνικά Αεροδρόμια: Η σημασία τους για τον τουρισμό και οι προοπτικές αποτελεσματικής λειτουργίας παλαιών και νέων αεροδρομίων. Στο πάνελ έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν εμπειρογνώμονες επιστήμονες και εκπρόσωποι των HATTA, Aegean Air, Lufthansa, Goldair και Διεθνούς Αερολιμένα Αθήνας.

 

  • Η Γαστρονομία δίνει ταυτότητα και ενισχύει το ελληνικό τουριστικό προϊόν (Έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν: Γιώργος Πίττας, μέλος Δ.Σ. ΞΕΕ, Υπεύθυνος ΞΕΕ για ελληνικό πρωινό – Ζωή Νόβακ, Σύμβουλος Ανάπτυξης Γαστρονομικού Τουρισμού – Μάγδα Πειστικού, αρχισυντάκτρια Food Service).
  • Συστήματα Διαχείρισης και Σήματα Ποιότητας (ISO, HACCP, Ecolabel, Ελληνική Κουζίνα, κλπ.). Το ενδιαφέρον είναι τριπλό: Τι σημαίνει Σύστημα και Σήμα, πως το αποκτάει κάποιος και πόσο κοστίζει. Ποια τα οφέλη για την επιχείρηση (προβολή, μείωση λειτουργικού κόστους, αναβάθμιση υπηρεσιών, νομική συμμόρφωση μέσα από την εφαρμογή συστημάτων, κλπ.). Απαιτήσεις tour operators για διάθεση σημάτων. (Παρουσίαση από στελέχη της εταιρείας Envity).

 

  • Η επιχειρηματικότητα έχει μέλλον και στην Ελλάδα:  Η Τουριστική Αγορά θα παρουσιάσει τη δραστηριότητα οργανισμών, που υποστηρίζουν την επιχειρηματικότητα σήμερα στην Ελλάδα.  Ανάμεσα στους οργανισμούς αυτούς θα γίνει παρουσίαση και  της Endeavor, που υποστηρίζει και ανοίγει το δρόμο σε καινοτόμες επιχειρήσεις με προοπτική. Στόχος είναι η διαμόρφωση μιας ανάγλυφης ξεκάθαρης εικόνας των δυνατοτήτων που προσφέρονται για την υποστήριξη των ελληνικών επιχειρήσεων σήμερα στην Ελλάδα.