Η Airbnb έχει βάλει στόχο την τόνωση της παρουσίας της στην Ιαπωνία, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να επεκτείνει την σχετικά μικρή διείσδυσή της στους Κινέζους ταξιδιώτες, σύμφωνα με τον Parin Mehta, επικεφαλής των δραστηριοτήτων φιλοξενίας και κατοικιών στην υπηρεσία.
«Υπάρχουν μια-δυο μεγάλες ευκαιρίες που βλέπω στην Κίνα. Μία είναι το εγχώριο παιχνίδι, το οποίο είναι πολύ μεγάλο και βλέπω πολύ κόσμο να δραστηριοποιείται σε αυτό το χώρο», ανέφερε το στέλεχος μιλώντας στο CNBC στο περιθώριο του συνεδρίου Innovfest Unbound στη Σιγκαπούρη.
«Αλλά πιστεύω ότι η ‘’εξερχόμενη’’ ευκαιρία είναι επίσης πολύ συναρπαστική», πρόσθεσε. «Γνωρίζουμε πως υπάρχουν περίπου 120 με 140 εκατομμύρια Κινέζοι που θα φύγουν από την Κίνα για να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Γνωρίζουμε πως ένα στα τρία ταξίδια της Airbnb στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού έχει προορισμό την Ιαπωνία», εξήγησε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή ο ιστότοπος μίσθωσης καταλυμάτων δραστηριοποιείται στην Κίνα με μόλις 80.000 καταχωρήσεις έναντι περισσοτέρων από τρία εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, έχοντας αντιμέτωπη την κορυφαία κινεζική ιστοσελίδα home sharing, Tujia, η οποία μετρά πάνω από 400.000 καταχωρήσεις.
Πηγή : www.fortunegreece.com