“Σήμερα, όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες ξεκινούν το ταξίδι τους στο Instagram. Αναζητούν ιδέες για τη επόμενη ταξιδιωτική τους περιπέτεια, την οποία μπορούν να διαμορφώσουν έπειτα με βάση τις δικές τους επιθυμίες”.

Η παραπάνω διαπίστωση του Terry Kane, επικεφαλής της Telco &Travel, που έκανε στο σεμινάριο “Destination Instagram” στο Ντουμπάι δείχνει κατά πόσο η δημοφιλής εφαρμογή επηρεάζει τους ταξιδιώτες από τη στιγμή που σκέφτονται ένα ταξίδι έως και την κράτησή του.

Οι ταξιδιώτες σήμερα περιηγούνται στο Instagram κατά μέσο όρο 28 μέρες κάθε μήνα αναζητώντας νέες ιδέες και προορισμούς διακοπών, εμπνεόμενοι από τις δημοσιεύσεις 500 εκατομμυρίων χρηστών.

H προβολή εικόνων, βίντεο ή ιστοριών στο Instagram δίνει στους χρήστες κίνητρο να θέλουν να βρεθούν σε μια τοποθεσία και να βιώσουν την εμπειρία την οποία βλέπουν.