Με εντυπωσιακή αύξηση στις εισπράξεις του κατά 53%, σε σχέση με πέρυσι, προσεγγίζοντας τα 1,6 εκατ.ευρώ, σημαντική αύξηση στα εισιτήρια κατά 18,5% και καλή κερδοφορία, ολκληρώνει την εφετινή οικονομική κρίση το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων, αποδεικνύοντας ότι και στις σημερινές δύσκολες εποχές υπάρχουν επιχειρήσεις που τα καταφέρνουν μια χαρά.
Παρουσιάζοντας τον απολογισμό πεπραγμένων της χειμερινής λειτουργίας, ο διευθύνων σύμβουλος του χιονοδρομικού κέντρου κ. Ευθύμιος Βαζαίος ανέφερε ότι το μυστικό της επιτυχίας είναι η διαχείριση του κέντρου με καθαρά επιχειρηματικά κριτήρια, κάτι που επιτεύχθηκε τα τελευταία 2 χρόνια που η επιχείρηση έχει μετατραπεί σε εταιρεία Α.Ε. ΟΤΑ. Παράλληλα, σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία είναι η πελατοκεντρική προσέγγιση που καθορίζει όλο το φάσμα της λειτουργίας και της επικοινωνίας του χιονοδρομικού κέντρου.
«Η αναγνώριση στις προσπάθειες ανανέωσης του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων, όπως την εισπράξαμε από την προσέλευση, τα σχόλια και τη συμμετοχή των χιονοδρόμων στα δρώμενα του βουνού, μας δίνει την βεβαιότητα ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και μας κάνει πιο αποφασιστικούς στη συνέχεια. Το πανέμορφο βουνό των Αροανίων (Χελμός, αν θέλετε) και η απόδραση στη φύση δίνουν μια ανάταση στη σκέψη και τη διάθεση, που χρειάζεται απαραίτητα στους καιρούς που διανύουμε. Συνεχίζουμε έτσι και παράλληλα προετοιμάζουμε την κατάσταση για μια πιο δραστική αναβάθμιση του Χιονοδρομικού, σύμφωνα με το μάστερ πλαν που ήδη έχουμε στα χέρια μας», τόνισε ο κ.Βαζαίος.
Το πλάνο ενεργειών για τη δημιουργία ανταγωνιστικών υπηρεσιών μέσα στην κρίση ήταν:
-Η επιχειρησιακή λειτουργία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τις ενέργειες μάρκτινγκ και λειτουργούν βάση μιας συγκεκριμένης στρατηγικής που σχεδιάστηκε έγκαιρα.
– Επιτεύχθηκε καλή συνεργασία ανάμεσα στους φορείς, τον Δήμο Καλαβρύτων, τις δημοτικές επιχειρήσεις αλλά και τους επιχειρηματίες της ευρύτερης περιοχής.
– Για να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες στη μετάβαση εξαιτίας της αύξησης της βενζίνης, υιοθετήθηκε μια νέα φιλοσοφία για τα SNOW BUS Καλαβρύτων, που με σταθερά δρομολόγια μετέφεραν τους χιονοδρόμους στο χιονοδρομικό κέντρο 5 φορές την εβδομάδα, από διαφορετικές πόλεις και με πολύ χαμηλό κόστος. Στην επιτυχία αυτής της ενέργειας συνέβαλε η στρατηγική συνεργασία με τον τουριστικό οργανισμό Amphitrion που με αξιοπιστία και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών ανέλαβε τη διαχείριση των SNOWBUS Καλάβρυτα. Πάνω από 4.000 χιονοδρόμοι χρησιμοποίησαν την υπηρεσία, μη συμπεριλαμβανομένων και τον επισκεπτών από την Πάτρα που αξιοποίησαν τη συνεργασία με το G-slalom.
– Λειτούργησε εφέτος για 2η χρονιά το πακέτο all inclusive ski Καλάβρυτα που δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία του χιονοδρομικού κέντρου με τους ξενοδόχους και τους επιχειρηματίες εστίασης της περιοχής. Το πακέτο προσφέρει μια συνολική εμπειρία σκι που περιλαμβάνει διαμονή, φαγητό, το εισιτήριο για το χιονοδρομικό κέντρο και την ενοικίαση εξοπλισμού σε πολύ χαμηλή τιμή.
– Αναπτύχθηκε μια ανοικτή γραμμή επικοινωνίας και διαδραστική σχέση ανάμεσα στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων και τους χιονοδρόμους. Μέσα από έρευνες ικανοποίησης χιονοδρόμων αλλά και καθημερινή επικοινωνία μέσα από τη σελίδα στο facebook το χιονοδρομικό οδηγήθηκε προς τη συνεχόμενη βελτίωση των υπηρεσιών του και προσαρμογή στις απαιτήσεις των καιρών αλλά και των επιθυμιών των χιονοδρόμων.
Η δημιουργία εκδηλώσεων σχεδόν κάθε εβδομάδα, το μεγαλύτερο SNOWPARK της Ελλάδας, το tubes park, η εξυπηρέτηση και η εύρυθμη λειτουργία, έκαναν την επίσκεψη στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων μια αξέχαστη εμπειρία και δημιούργησαν έναν πολύ σημαντικό πυρήνα επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επέτρεψαν την άμεση ενημέρωση των χιονοδρόμων αλλά και τη δημιουργία ενός πολύτιμου υλικού που έφτιαξαν και κοινοποίησαν οι ίδιοι οι επισκέπτες και συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες, βίντεο αλλά και τη διήγηση όμορφων εμπειριών.
Γιάννης Παπαδόπουλος