Σύνταξη: tourismtoday.gr

Παρά τους νέους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν τους δύο πρώτους μήνες του 2021, προβλέπεται ότι τα ταξίδια στην Κίνα θα ανακάμψουν φέτος.

Το ελβετικό ερευνητικό πρακτορείο m1nd-set αναδεικνύει σε μια ειδική μελέτη που επικεντρώνεται στην Κίνα ότι το 2021 θα σηματοδοτήσει για τον τομέα των ταξιδίων την αρχή μιας ισχυρής επιστροφής προς την ανάπτυξη.

Σύμφωνα με το Business 1ntelligence Service (B1S) του m1nd-set, η Κίνα αναμένεται να καταγράψει αύξηση πάνω από 200% στις διεθνείς αναχωρήσεις το 2021, φτάνοντας περίπου τις 30 εκατομμύρια. Ωστόσο, τα πριν από την επέλαση της πανδημίας επίπεδα αναμένεται να επιτευχθούν έως το 2023, όταν η εξερχόμενη κίνηση εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 88 εκατομμύρια μετά από αύξηση της τάξης του 108% το 2022 και περαιτέρω άνοδο κατά 44% το 2023.

Οι προβλέψεις για την ανάπτυξη έρχονται παρά τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν πριν από τις διακοπές της Κινέζικης Πρωτοχρονιάς.

Το προφίλ του Κινέζου ταξιδιώτη

Η έρευνα αγοράς του m1nd-set στην Κίνα περιγράφει επίσης λεπτομερώς το προφίλ του Κινέζου ταξιδιώτη, τον αντίκτυπο της πανδημίας στην καθημερινή του ζωή και ειδικότερα τις επιπτώσεις της πανδημίας στην ταξιδιωτική του συμπεριφορά.

Σύμφωνα με το m1nd-set, οι ταξιδιωτικές συνήθειες έχουν αλλάξει σημαντικά στην Κίνα από το ξέσπασμα της πανδημίας, με τους Κινέζους να δίνουν τώρα πολύ μεγαλύτερη προσοχή στα μέτρα υγείας και ασφάλειας.

Η επίδραση του εμβολίου κατά της νόσου Covid-19 και το πώς οι εμβολιασμοί θα επηρεάσουν την επιθυμία του Κινέζου τουρίστα να ταξιδέψει, καθώς και την αγοραστική του συμπεριφορά αναλύονται επίσης στην έρευνα. Συγκεκριμένα:

  • Περισσότεροι από τους μισούς (53%) Κινέζους ταξιδιώτες που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι το εισόδημα των νοικοκυριών τους επηρεάστηκε αρνητικά ως αποτέλεσμα της πανδημίας, με πτώση μεταξύ 5% και 20% σε σύγκριση με τα προ-Covid επίπεδα στην Κίνα.
  • Την ίδια στιγμή, το 1/3 των Κινέζων ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα ταξιδέψει ξανά όχι αμέσως, αλλά εντός των πρώτων 6 μηνών μετά την άρση των περιορισμών.

Μάλιστα, με βάση τα ευρήματα της έρευνας, το εμβόλιο κατά της νόσου Covid-19 θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στις ταξιδιωτικές συνήθειες των Κινέζων, καθώς…

  • Το 97% των Κινέζων ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να κάνουν το εμβόλιο. Μάλιστα, η πλειονότητα είπε ότι θα προτιμούσε να εμβολιαστεί όσο το δυνατόν νωρίτερα.
  • Την ίδια στιγμή, οι Κινέζοι είναι πιο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν ξανά εάν έχουν κάνει το εμβόλιο σε σύγκριση με τους παγκόσμιους ταξιδιώτες (39% έναντι 31%).

Αλλαγές στις ταξιδιωτικές συνήθειες

Την ίδια στιγμή, το 80% των ταξιδιωτών που επισκέπτεται συνήθως το κατάστημα αφορολόγητων ειδών θα συνεχίσει να το κάνει σε μελλοντικά διεθνή ταξίδια, με το ποσοστό να είναι υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο που ανέρχεται στο 73%.

  • Τα 2/3 των Κινέζων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα περάσουν λιγότερο χρόνο στο αεροδρόμιο σε σύγκριση με πριν.
  • Περίπου το 27% θα ξοδέψει λιγότερο χρόνο σε καταστήματα και…
  • Πάνω από τους μισούς θα προσπαθήσουν να απομονωθούν από το πλήθος, περισσότερο από τον μέσο ταξιδιώτη σε όλες τις περιοχές του κόσμου.

Η διευθύντρια του Travel Retail Research της m1nd-set, Κλάρα Σάσετ σχολίασε: «Η επικοινωνία είναι το κλειδί για την ανάκαμψη στην Κίνα μετά την πανδημία. Ο κλάδος θα πρέπει να εργαστεί συλλογικά για να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και να τους δελεάσει στα καταστήματα. Θα είναι απαραίτητο να παρέχεται εύκολη πρόσβαση σε σαφείς πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας στο αεροδρόμιο και πιθανές καθυστερήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού λόγω τροποποιημένων μέτρων και διαδικασιών ασφαλείας.

«Οι Κινέζοι ταξιδιώτες εκφράζουν σαφή προτίμηση για ψηφιακή τεχνολογία όπως QR Codes ως μέσο για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα και τις μάρκες στα καταστήματα αφορολόγητων ειδών, να αναζητήσουν συγκεκριμένα προϊόντα και να ελέγξουν τιμές πριν από την αγορά».