Η αβεβαιότητα σχετικά με την πανδημία έχει προκαλέσει σχεδόν τους μισούς (48%) των Αμερικανών να ακυρώσουν τα καλοκαιρινά ταξιδιωτικά τους σχέδια για φέτος οδηγώντας σε μεγαλύτερη δυσφορία την ταξιδιωτική βιομηχανία. Επιπλέον, 1 στους 6 Αμερικανούς είπε επίσης ότι θα περίμεναν ένα ολόκληρο έτος πριν ταξιδέψουν ξανά.
Δυστυχώς, τα ακυρωμένα ταξίδια δεν είναι το μόνο πράγμα που προκαλεί προβλήματα στον ταξιδιωτικό κλάδο. Σε μια πρόσφατη έρευνα του ValuePenguin, το 43% των Αμερικανών δήλωσαν ότι αισθάνονται πιο αρνητικά για τη βιομηχανία στο σύνολό της και θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ως αποτέλεσμα.
Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι:
- Το 46% αυτών που είχαν επερχόμενα ταξιδιωτικά σχέδια έχασαν χρήματα για μη επιστρεπτέες καταθέσεις και χρεώσεις ακύρωσης, κατά μέσο όρο 854,30 $ ανά άτομο . Το μεγαλύτερο μέρος του χαμένου κόστους προήλθε από αεροπορικά εισιτήρια (59%) και δωμάτια ξενοδοχείου (44%)
- Η πανδημία αλλάζει τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τα ταξίδια. Το 43% αισθάνεται πιο αρνητικά για τη βιομηχανία στο σύνολό της, και πολλοί θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ως αποτέλεσμα. Για παράδειγμα, το 55% είπε ότι είναι λιγότερο πιθανό να κάνουν κρουαζιέρα μόλις τελειώσει η πανδημία και το 52% φοβούνται περισσότερο τα ταξίδια στο εξωτερικό
- 1 στους 4 Αμερικανούς προγραμματίζουν ένα εορταστικό ταξίδι μόλις εξαφανιστεί η απειλή του κορωνοϊού, ειδικά millennials, Gen Xers, γονείς παιδιών κάτω των 18
- Το 40% των καταναλωτών δήλωσε ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση για μελλοντικά ταξίδια λόγω του κορωνοϊού. Ωστόσο, το 18% είπε ότι η κρίση στην υγεία τους έκανε λιγότερο πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο να ασφαλίσουν τα μελλοντικά τους ταξίδια.