Από τις χαμένες αποσκευές μέχρι τις ακυρωμένες πτήσεις, το φετινό καλοκαίρι έχει γεμίσει με πονοκεφάλους για τους ταξιδιώτες.

Με το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ να προτείνει έναν νέο κανόνα που θα αύξανε την προστασία για τους επιβάτες, οι ειδικοί στην ταξιδιωτική ασφάλιση στο Forbes Advisor αποφάσισαν να μάθουν πώς ακριβώς το χάος των αεροπορικών εταιρειών έχει επηρεάσει τους ταξιδιώτες αυτό το καλοκαίρι.

Το 61% παρουσίασε καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης αυτό το καλοκαίρι, και ως αποτέλεσμα, το 83% έχασε χρήματα που ξοδεύτηκαν σε προπληρωμένα δωμάτια ξενοδοχείου, κρουαζιέρες και άλλες δραστηριότητες.

Συνολικά, οι καλοκαιρινοί ταξιδιώτες έχασαν κατά μέσο όρο 838 $ – υπερδιπλάσιο από το μέσο εθνικό κόστος μιας πτήσης εσωτερικού και το 17% έχασαν εκδηλώσεις ορόσημο, όπως γάμους, αποφοίτηση και οικογενειακές συγκεντρώσεις.

Το 48% των ερωτηθέντων είπε ότι οι αποσκευές τους χάθηκαν ή καθυστέρησαν ενώ ταξίδευαν και το 44% είπε ότι οι αποσκευές τους είχαν καταστραφεί όταν τους τις επέστρεψαν.

Άλλα ευρήματα της έρευνας

Οι ταξιδιώτες που αντιμετώπισαν καθυστερήσεις στις αποσκευές έμειναν χωρίς τις αποσκευές τους για τέσσερις ημέρες κατά μέσο όρο και το 11% δεν έλαβε ποτέ τις βαλίτσες του.

Οι ταξιδιώτες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 556 $ για να αντικαταστήσουν το περιεχόμενο των αποσκευών που είχαν χαθεί ή καθυστερήσει.

Το 54% των καλοκαιρινών ταξιδιωτών χρειάστηκε να πάρει μια πτήση για να παραλάβει τις χαμένες αποσκευές του και το 33% έπρεπε να πετάξει σε ένα μακρινό αεροδρόμιο για να πάρει τις αποσκευές του.

Κατά μέσο όρο, οι καθυστερήσεις και οι ακυρώσεις πτήσεων άφησαν τους ταξιδιώτες αποκλεισμένους στο αεροδρόμιο για περισσότερες από 5 ώρες.

Το 19% των ταξιδιωτών έχασε χρήματα από προπληρωμένες δραστηριότητες που έχασαν λόγω καθυστερήσεων ή ακύρωσης και το 17% αναγκάστηκε να ακυρώσει εντελώς τα ταξιδιωτικά του σχέδια και έχασε χρήματα σε πάρκινγκ αεροδρομίου, μεταφορά, εκτροφή σκύλων και αχρησιμοποίητα δωμάτια ξενοδοχείου.

Το 13% των ταξιδιωτών έχασαν μια κρουαζιέρα λόγω ακυρώσεων και καθυστερήσεων πτήσεων.

Οι ακυρωμένες πτήσεις, οι καθυστερήσεις και οι χαμένες αποσκευές ήταν συχνότερα για τους επιβάτες που ταξίδευαν εντός των ΗΠΑ.