Ανοιχτοί στα αεροπορικά ταξίδια είναι οι περισσότεροι καταναλωτές. Αυτό αποκαλύπτει η έκθεση της OAG “The COVID-19 Recovery: Getting Passengers Back on Board”.

Η νέα έκθεση για την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, βασίζεται σε μια παγκόσμια έρευνα για περισσότερους από 4.000 χρήστες της ταξιδιωτικής της εφαρμογής πτήσης.

  • 69% σκοπεύουν να πετάξουν διεθνώς εντός των επόμενων έξι μηνών.
  • 79% έχει σχέδια για εσωτερικά αεροπορικά ταξίδια.
  • 76% συμφώνησαν ότι η μάσκα είναι το πιο αποτελεσματικό μέτρο ασφάλειας για αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια, ακολουθούμενη από βελτιωμένες διαδικασίες καθαρισμού.

Η επιθυμία για ταξίδια είναι πιο εμφανής μεταξύ των Millenianls και Gen-Z.
Και οι δύο γενιές είναι λιγότερο ικανές να κάνουν ταξιδιωτικές προσαρμογές. Και είναι και πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν στο εσωτερικό.
Σχεδόν το ένα τρίτο δεν σκοπεύει να αλλάξει τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες.

Σε κλίμακα 10 βαθμών, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές ανησυχούν να μην κολλήσουν COVID-19 ενώ ταξιδεύουν.

“Οι περισσότεροι καταναλωτές, ειδικά οι νεότεροι ταξιδιώτες, είναι έτοιμοι να πετάξουν υπό τις σωστές συνθήκες, δήλωσε ο Τζον Γκράντ, επικεφαλής αναλυτής της OAG.

Η έλλειψη φόβου είναι σίγουρα εκπληκτική και αποτελεί θετικό στοιχείο για την ανάκαμψη της αγοράς.

Φυσικά, η πλήρης ανάκαμψη θα εξαρτηθεί από το πόσο καλά καταπολεμούμε την πανδημία παγκοσμίως και όταν θα αρθούν με ασφάλεια οι περιορισμοί ταξιδιού”.

Η OAG διαπίστωσε ότι η κοινοποίηση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο παραμένει κρίσιμη για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών. Ακόμη και πριν από το αεροδρόμιο.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αναζήτησης και κράτησης, οι περισσότεροι καταναλωτές θα εκτιμούσαν τις ενημερώσεις και τις προβλέψεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τη χωρητικότητα πτήσεων και ξενοδοχείων (61%) και τις τιμές μετάδοσης COVID-19 σε προορισμούς (53%).