Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες αναγνωρίζουν τα οφέλη από την εγγραφή τους σε πρόγραμμα αφοσίωσης ξενοδοχείων, αποκαλύπτει έρευνα του InterContinental Hotels Group (IHG), στην Ινδία.

Το IHG πραγματοποίησε την έρευνα για να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των συχνών ταξιδιωτών.

  • Το 54% των ερωτηθέντων έχει ήδη εγγραφεί σε πρόγραμμα αφοσίωσης στο ξενοδοχείο.
  • Το 74% βλέπει τα οφέλη από την εγγραφή τους σε πρόγραμμα αφοσίωσης.

Η έρευνα διεξήχθη από τη Nielsen India στο Δελχί, τη Βομβάη, το Μπανγκαλόρ, τη Τσενάι και το Χαϊντεραμπάντ, σε ταξιδιώτες ηλικίας 25 έως 44 ετών, που ταξιδεύουν σε μεγάλο βαθμό για δουλειές σε ολόκληρη την Ινδία και για την διαμονή τους επιλέγουν ξενοδοχείο.

Πόσοι εγγράφονται στα προγράμματα αφοσίωσης ξενοδοχείων

  • Από το Μπάνγκαλορ (62%).
  • Από το Χαϊντεραμπάντ (58%).
  • Από το Δελχί (57%).

Το 56% δήλωσε ότι τα οφέλη ήταν μακράν η πιο πολύτιμη πτυχή του προγράμματος πιστότητας, ακολουθούμενη από ευκολία εξαργύρωσης (24%) και παγκόσμιο δίκτυο (20%).

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα η αγορά των προγραμμάτων αφοσίωσης σε ξενοδοχεία δεν αξιοποιείται σε μεγάλο βαθμό, παρά το γεγονός ότι προσφέρει στις ξενοδοχειακές αλυσίδες της μεσαίας αγοράς την ευκαιρία να δημιουργήσουν μια πιστή βάση καταναλωτών.