Οι γαλλικές περιοχές αυξάνουν τις πρωτοβουλίες τους για την επανέναρξη της θερινής περιόδου. Και απ’ ότι φαίνεται η καλοκαιρινή σεζόν θα είναι κυρίως γαλλική.

Όπως αποκαλύπτει έρευνα του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης της Γαλλίας (Atout France) το 86% των Γάλλων – σε σύγκριση με το 75% το 2019 – αποφάσισε να μείνει στη χώρα του αυτό το καλοκαίρι.

Οι γαλλικές περιφέρειες έχουν ξεκινήσει πρωτοβουλίες για την αύξηση της ελκυστικότητας των προορισμών τους στους επισκέπτες. Προσφορές, εκπτωτικά πακέτα, διαφημιστικές εκστρατείες και όλα έχουν ήδη σχεδιαστεί για να προσελκύσουν ταξιδιώτες.

Ο τομέας προωθεί περισσότερο πολιτιστικούς χώρους, κάστρα και άλλα μνημεία της χώρας.
Στη Νορμανδία, για παράδειγμα το Pass Ambassador, προσφέρει εκπτώσεις σε περίπου σαράντα τουριστικά αξιοθέατα στην περιοχή.

Στο σχέδιο ανάκαμψης για το καλοκαίρι του 2020, η Κυανή Ακτή στοχεύει περισσότερο σε Ευρωπαίους ταξιδιώτες από γειτονικές χώρες. Και έχει ξεκινήσει με την Atout France και την Expedia μια επιπλέον εκστρατεία μεγάλης κλίμακας στις γειτονικές ευρωπαϊκές αγορές που είναι προσβάσιμες με αυτοκίνητο. Δηλαδή τη Γερμανία, την Ελβετία και την Ιταλία.