
Οι ταξιδιώτες με αυτισμό τώρα μπορούν να απολαύσουν ένα ταξίδι χωρίς στρες. Αυτός είναι ο στόχος της Eurostar που ξεκίνησε ένα νέο εικονικό οδηγό 360 ° για τους ταξιδιώτες με αυτισμό και είναι η πρώτη εταιρεία στην ταξιδιωτική βιομηχανία που προσφέρει αυτή την υπηρεσία.
Το Eurostar συνεργάστηκε με την οργάνωση Autism προκειμένου να καταλήξει στον οδηγό που θα κάνει πιο άνετο το ταξίδι των αυτιστικών.
Ο εικονικός οδηγός δίνει πληροφορίες με εικόνα και ήχο σε δύο διαστάσεις και παρέχει όλες τις πληροφορίες για ένα ταξίδι.
Η σιδηροδρομική υπηρεσία υψηλών ταχυτήτων προσφέρει πληροφορίες για ένα μοναδικό ταξίδι, σε συνδυασμό με αεροδρόμια και εγχώρια σιδηροδρομικά δίκτυα. Ο οπτικός οδηγός έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συμβουλές και συμβουλές για κάθε βήμα, συμπεριλαμβανομένων πύλη εισιτηρίων, έλεγχοι ασφαλείας, επιβίβαση, και αφίξεις.
Ο οδηγός αποτελεί μέρος πολλών πρωτοβουλιών της Eurostar για τη βελτίωση της πελατειακής εμπειρίας, όπως στην απλοποίηση της διαδικασίας κράτησης για ΑμεΑ καθώς και μιας νέα διαδικασία για τους σκύλους βοήθειας.