Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αυξανόμενη εμπιστοσύνη των καταναλωτών και η τάση των «ταξιδιών εκδίκησης» συνέβαλαν άμεσα σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο, σύμφωνα με το Expedia Group.

Οι τουρίστες φέτος και το 2023 σχεδιάζουν όλο και περισσότερο ταξίδια, για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους και τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ για να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό και να προσελκύσουν αυξανόμενη ζήτηση είναι ζωτικής σημασίας να αναπτύξουν προσαρμοσμένες καμπάνιες που εμπνέουν, προσελκύουν και μετατρέπουν τους ταξιδιώτες.

Οι συναρπαστικές και ελκυστικές καμπάνιες είναι τόσο ισχυρές όσο και οι λύσεις πίσω από αυτές.

Η εξατομίκευση και η βελτιστοποίηση της στρατηγικής είναι πάντα μια βέλτιστη πρακτική, καθώς δεν υπάρχει μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλες τις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Όπως υπογραμμίζει το Expedia Group το 2022 καθώς και την επόμενη χρονιά στο επίκεντρο παραμένουν τα συνειδητά ταξίδια.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα πρέπει να δημιουργήσουν επιτυχημένες καμπάνιες που να υποστηρίζουν προσπάθειες ανοικοδόμησης, με αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα, διαφορετικές λύσεις και εργαλεία.