Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ζημίες του δεύτερου τριμήνου στο Expedia Group περιορίστηκαν, καθώς οι πωλήσεις υπερτριπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι.

Κι αυτό λόγω της βελτίωσης των τάσεων στα εσωτερικά ταξίδια στις ΗΠΑ, αφού τα διεθνή και επαγγελματικά ταξίδια παρέμειναν αδύναμα.

Η online ταξιδιωτική εταιρεία σημείωσε ζημιά 301 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με απώλεια 753 εκατομμυρίων δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 2,11 δισεκατομμύρια δολάρια από 566 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι, ενώ οι ακαθάριστες κρατήσεις αυξήθηκαν στα 20,8 δις δολάρια, αύξηση 667% σε σχέση με πέρυσι.

Η εξαμηνιαία λειτουργική ζημία ήταν 501 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένη από 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Αλλά εξακολουθεί να αφήνει καθαρή ζημία 907 εκατομμυρίων δολαρίων για τους έξι μήνες έως τον Ιούνιο.

Ωστόσο, οι συγκρίσεις με τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου της Expedia το 2019 δίνουν μια πιο ακριβή αίσθηση της ανάκαμψης.

Οι μεικτές κρατήσεις παρέμειναν 26% χαμηλότερες σε σχέση με το 2019 στους τρεις μήνες έως τον Ιούνιο και τα έσοδα κατά 33% μειωμένα λόγω της ανάκαμψης στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ.

Τα εγχώρια έσοδα των ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο ήταν μόλις 6% μειωμένα σε σχέση με το 2019, έναντι 71% μειωμένα στις διεθνείς αγορές της Expedia.