Το Hard Rock International ενώνει τους θαυμαστές του σε όλο τον κόσμο για να γιορτάσει τον παγκοσμίου φήμης θρύλο του ποδοσφαίρου, Lionel Messi, και την πρώτη του νίκη στο μουντιάλ.
Ως μέρος μιας συνεχιζόμενης συνεργασίας με την καμπάνια του Hard Rock International “LIVE GREATNESS”, ο Messi συνεργάστηκε με τη Hard Rock για άλλη μια φορά για να λανσάρει μια νέα συλλογή ρούχων και το ανανεωμένο fan-favorite Messi Burger – the Champion’s Edition – αυτό το φθινόπωρο.
Για να τιμήσει αυτή την απίστευτη νίκη, το Hard Rock συνεχίζει να γιορτάζει, επεκτείνοντας τη σειρά της χρονικά περιορισμένης έκδοσης Messi Burger Champion’s Edition, καθώς πλέον θα είναι διαθέσιμο στις τοποθεσίες του Hard Rock Cafe μέχρι τον Φεβρουάριο.
«Τα μέλη της ομάδας του Hard Rock σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν αυτό το σημαντικό επίτευγμα για τον συνεργάτη και φίλο μας, Lionel Messi, και απολαμβάνουν τα λαχταριστά Champion’s Edition Messi Burgers προς τιμήν του», δήλωσε ο Jim Allen, Πρόεδρος του Hard Rock International.
«Η ανάπτυξη της συνεργασίας του με εξαιρετικούς επαγγελματίες επιτρέπει στο Hard Rock να προσφέρει τον ενθουσιασμό και τη μοναδική εμπειρία που αγαπούν και αναζητούν οι παγκόσμιοι θαυμαστές μας από το brand μας. Ανυπομονούμε να δούμε τι θα φέρει η συνέχεια της συνεργασίας μας με τον κορυφαίο παίκτη όλων των εποχών το 2023 .»
Η ανανεωμένη έκδοση Messi Burger Champion’s Edition διαθέτει τρεις επιπλέον συνοδευτικές sauce: σάλτσα aioli, σάλτσα λάτιν τσίλι και την αγαπημένη του Messi, σάλτσα chimichurri, ιδανικές για να τις συνδυάσετε με το burger σας και να βουτήξετε τις ζεστές σας πατάτες για μια ανεπανάληπτη γευστική εμπειρία. Η συλλογή ρούχων Hard Rock & Messi που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο, περιλαμβάνει hoodies που διατίθενται στο Rock Shop στα καταστήματα του Hard Rock Cafe σε όλο τον κόσμο. Οι θαυμαστές μπορούν επίσης να ξεκλειδώσουν μοναδικές εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας 3D με επιλεγμένα hoodies της συλλογής σαρώνοντας έναν κωδικό QR. Αυτές οι εμπειρίες AR μέσω των QR κωδικών μπορούν να κοινοποιηθούν με φίλους και συγγενείς ενώ θα είναι διαθέσιμες για κοινή χρήση και στο Instagram.